Az MTV továbbra is jó nézettséget produkál egyes műsoraival
2 perc olvasásA Magyar Televízió múlt heti legnézettebb műsora közel egymillió nézővel ismét a szombat esti Híradó lett, a hírműsort minden negyedik felnőtt tévéző (SHR 18+: 23,2%) figyelemmel kísérte.
A Magyar Televízió múlt heti legnézettebb műsora közel egymillió nézővel ismét a szombat esti Híradó lett, a hírműsort minden negyedik felnőtt tévéző (SHR 18+: 23,2%) figyelemmel kísérte.
Több mint 850 ezren nézték végig a Társulat élő döntőinek második részét szombaton este, a tévézők 21,3 százaléka választotta a háromórás élő műsort. A zenés szereplőválogató show, amelyben az István, a király című rockopera új szereplőit keresik, 21 óra után a nagy kereskedelmi csatornákat is megverte nézettségben.
A Társulatot a fiatalok is kedvelik, a 18 és 49 év közötti célcsoportban 13 százalékos közönségarányt ért el. Töretlen a népszerűsége a Kékfénynek (850 ezer néző, 19,6%-os közönségarány), és a héten egy másik M. Kiss Csaba-műsor, a Szempont is felkerült a csatorna top 10-es listájára. A riportmagazint 575 ezren nézték csütörtökön. 587 ezren kapcsoltak az UEFA Bajnokok Ligája szerdai mérkőzésére, az Arsenal FC-AC Milan meccset a felnőtt férfiak 20,9 százaléka látta.
A főműsoridőn kívüli sávban a Főtér a legnépszerűbb, nézettsége hétről-hétre eléri vagy megközelíti a 400 ezer főt, vasárnap a tévézők egyharmada (31,7%) választotta az MTV országjáró magazinját.