Az OMD Hungary tavalyi, 10 éves születésnapi kampányára készült wrap hirdetése nyerte a 2009-es, hazai Metro Global Creative Awards legjobb kreatív hirdetésnek járó díját.

 

Az OMD Hungary tavalyi, 10 éves születésnapi kampányára készült wrap hirdetése nyerte a 2009-es, hazai Metro Global Creative Awards legjobb kreatív hirdetésnek járó díját.

A Metropol Magyarország idén is megrendezte a Metro Global Creative Awards (MGCA) hirdetési versenyt, immár ötödik alkalommal. 2009-ben tovább nőtt a Metropolban megjelent kreatív hirdetések száma, így idén 87 olyan hirdetés vett részt az első rostán, melyek 2008 májusa és 2009 áprilisa között jelentek meg az újságban. A kreatív hirdetésekből egy belső zsűri kiválasztotta azt az összesen 34 hirdetést, melyek közül egy szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat.

A tavalyi versenyhez hasonlóan idén is 2 kategóriában versenyeztek a hirdetések.
(1. kategória – a legjobb kreatív hirdetés a Metropolban; 2. kategória – a legjobb integrált megoldás a Metropollal)

A "legjobb kreatív hirdetés kategóriában" a zsűri szavazatai alapján 2009-es nyertesei:

1. OMD Hungary Kft. (wrap) Médiatervező: OMD Hungary/OMG

2. SONY Hungária Kft. (egyedi panoráma szalaghirdetés) Médiatervező: OMD Hungary /OMG

3. AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepe (kreatív 2/1 oldal)

A „legjobb integrált megoldás kategóriában" a zsűri szavazatai alapján a kategória 2009-es nyertesei:

1. Unilever Magyarország Kft. (Flora) (tasakolás) Médiatervezés: Phd Hungary/OMG

2. Beiersdorf Kft. (Labello) (termékosztás) Médiatervezés: GFMO/OMG

3. Unilever Magyarország Kft. (Baba Man) (termék- és szórólaposztás brandingelt ruhában+címlap) Médiatervezés: Phd Hungary/ OMG 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük