A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén is részt vesz az egyetemi hallgatók oktatásában, immár harmadik alkalommal támogatja a Budapesti Corvinus Egyetemen az online marketing tárgy képzését. A szakmai szervezet idén a Budapesti Gazdasági Főiskolán is megkezdte az oktatók delegálását a digitális kommunikáció elméleti és gyakorlati képzéséhez.

 

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén is részt vesz az egyetemi hallgatók oktatásában, immár harmadik alkalommal támogatja a Budapesti Corvinus Egyetemen az online marketing tárgy képzését. A szakmai szervezet idén a Budapesti Gazdasági Főiskolán is megkezdte az oktatók delegálását a digitális kommunikáció elméleti és gyakorlati képzéséhez.

 

A Budapesti Corvinus Egyetemen immár harmadik féléve a MAKSZ támogatásával folyik az online marketing tárgy oktatása. A szervezet tagjai szakértelmét biztosítva segíti a hallgatókat a tanulási folyamatokban mind elméleti, mind gyakorlati síkon. A kurzus a marketing specializációra jelentkezett mester szakos hallgatók számára ad egy szintézist az online és digitális marketing területéről. Az oktatás folyamán a digitális felületeken megvalósuló disztribúciós rendszereket, webshopokat, az online árazás és fizetési hajlandóság kérdéseit, az online termékfejlesztést, és online termékek (tartalmak) kialakítását, valamint az online és digitális marketingkommunikáció eszközeit is érintik.

 

Azt gondoljuk, hogy ez egy win-win szituáció, hiszen a MAKSZ megmutathatja, mint szakmai szervezet a szereplőit, szakértelmét, előreviheti a saját jövőbeni potenciális munkatársainak és partnereinek képzését. Ezzel párhuzamosan lehetőséget biztosít a számunkra, hogy olyan gyakorlati szakemberektől halljanak a hallgatók az online és digitális marketingről, akik a vezető cégeknél és pozíciókban gyakorolják ezt a munkát nap mint nap. A MAKSZ biztosította ügynökségi látogatás és ott kapott közvetlen eszmecsere lehetősége is fontos része a kurzusnak" – mondta Nyirő Nóra, a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója.

 

A Budapesti Gazdasági Főiskolán digitális kommunikáció képzéshez delegálja a MAKSZ az oktatók többségét. A szakirány célja, hogy a megfelelő elméleti alapok átadása mellett gyakorlati, jól hasznosítható képzést nyújtson a hallgatóknak. A tantárgy magában foglalja a fogalmak, piaci szereplők, adatok, kutatások, megoldások, működési mechanizmusok, kreatív vonatkozások ismertetését, tehát nagyon speciális ismeretanyagot ad át, amit a hallgatók a gyakorlati órákon ki is próbálhatnak különböző feladatok elvégzése mellett.

 

„A Főiskolán és főként a Szakirányon gyakran hívnak külső előadókat. Ami ugyanakkor különlegesnek számít, hogy egy szakmai szervezet ilyen komplex módon összefogja, megszervezi a kurzust. A MAKSZ-ot ezért hatalmas elismerés illeti" – mondta Harsányi Dávid, a Budapesti Gazdasági Főiskola Marketingkommunikáció szakirány vezetője.

 

Kerti Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke kezdeményezte a felsőoktatási intézményekkel az együttműködés, aki elmondta, hogy a kommunikációs szakmában is rohamosan változnak a trendek és egyre inkább nő a digitális világ szerepe, ezért a szakmának kiváló szakemberekre van szüksége.  „Nagyon örülök annak, hogy a Budapesti Corvinus Egyetem mellett idén egy újabb intézménnyel, a Budapesti Gazdasági Főiskolával is sikerül együttműködnünk, és hogy szakmai tudásunkat közvetítve hozzájárulhatunk a jövő nagy tehetségeinek képzéséhez."

 

Nyirő Nórával, a Budapesti Corvinus Egyetem munkatársával készített interjút itt, Harsányi Dáviddal, a Budapesti Gazdasági Főiskola Marketingkommunikáció szakirányvezetőjével készített interjút itt olvashatják.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük