Egy kézbe helyezi a Raiffeisen az online kommunikációját
2010 végén tenderen választotta ki a Raiffeisen Bank online ügynökségi partnerét. A győztes ügynökség felel a pénzintézet online kommunikációs tevékenységéért.
2010 végén tenderen választotta ki a Raiffeisen Bank online ügynökségi partnerét. A győztes ügynökség felel a pénzintézet online kommunikációs tevékenységéért.
A Neo Interactive nyerte a tendert, amelyet követően az eddigi három keretszerződött ügynökség helyett immár egyetlen partnert bízott meg a bank. Így 2011. január 1-jétől az online kampány-feladatokat, illetve májustól a social médiás tanácsadói feladatkört is a neo veszi át.
A digitális specialista az elmúlt két évben is folyamatosan dolgozott a banknak egyebek mellett a megtakaritok.hu Év Honlapja különdíjat nyert weboldalon, a Közösen CSR-program online kommunikációján vagy például digital signage LCD-filmeken.
A zártkörű meghívásos tenderen hat cég vett részt, köztük a bankkal 2010-ben szerződésben állók.