Egyedüli telekommunikációs cégként a Vodafone a legjobbak között
A hazai telekommunikációs cégek közül egyedüliként a Vodafone Magyarország szerepel a Hewitt Legjobb Munkahely felmérésének idei díjazottjai között. Az 1000 fő feletti vállalatok kategóriájában 3. helyezést ért el a cég.
A hazai telekommunikációs cégek közül egyedüliként a Vodafone Magyarország szerepel a Hewitt Legjobb Munkahely felmérésének idei díjazottjai között. Az 1000 fő feletti vállalatok kategóriájában 3. helyezést ért el a cég.
A Világgazdaság – AON Hewitt Legjobb Munkahely felmérés – amelyben 2011-ben összesen 100 vállalat több mint 23 000 munkatársa és 503 felsővezetője vett részt – az eddigi hagyományoktól eltérően idén már nemcsak a dolgozók elkötelezettségének mértékét tekintette az egyik legfontosabb szempontnak a vállalatok értékelésében, hanem a hiteles és emberközpontú vezetést, a teljesítményközpontúságot, a vonzó munkáltatói arculatot és a fenntartható fejlődést is. A megújult felmérés célja többek között az volt, hogy minél változatosabb és összetettebb szempontok alapján állítsák fel a cégek rangsorát.
A Vodafone Magyarország – a ranglista egyetlen telekommunikációs vállalataként – sikerének kulcsát dolgozóiban látja. Rendkívül fontosnak tartják, hogy kollégáik azonosulni tudjanak a vállalati stratégiával, hiszen ezáltal saját, egyedi célkitűzésiekkel is hozzá tudnak járulni a közös sikerekhez. A munkatársak nap mint nap tapasztalják, hogy a Vodafone odafigyel dolgozóira, és arra, hogy ne csak ügyfeleinek, de nekik is a legjobbat nyújtsa. Számos alkalom nyílik az év során arra, hogy elmondhassák véleményüket, így mindannyian tehetnek azért, hogy a vállalat igazán jó munkahely legyen.
Beck György, a Vodafone elnöke így kommentálta az eredményeket: "Kemény munkával sikerült elérnünk azt, hogy ma értelmes emberek, értelmes környezetben értelmes munkát végeznek a Vodafone Magyarországban. Az olyan nemzetközi cégek, mint a Vodafone, honosították meg azt a munkahelyi kultúrát, amely ma már minden hazai cégnél standardnak számít. A tréningek, a megfelelő kialakítású irodák és egyéb munkahelyek, a tudatos HR-menedzsment – hogy csak néhányat emeljek ki a munkavállalók számára fontos szempontok közül – a Vodafone-on és más hasonló cégeken keresztül szivárgott be a magyarországi munka világába, és vált kötelező minimummá."
Gothárdi Ibolya, a Vodafone Magyarország humán erőforrás vezérigazgató-helyettese komoly elismerésnek tekinti a Legjobb Munkahely felmérésben elért eredményt: „Négy évvel ezelőtt célul tűztük ki, hogy a Vodafone Magyarország egyike legyen a legjobb munkáltatóknak, és ennek érdekében nagyon sokat tettünk. A legfontosabb tényezők között emelném ki a transzparens, rendszeres kommunikációnkat. A vállalati stratégiánk kialakításába széles vezetői kört vontunk be, s miután véglegesítettük azt, nagy gondot fordítottunk arra, hogy mindenki számára érthetően fogalmazzuk meg céljainkat. Így minden kollégánk számára egyértelmű nemcsak az, hogy a Vodafone Magyarország mit szeretne elérni a következő időszakban, hanem az is, hogy ő személy szerint hogyan tud ehhez hozzájárulni. Természetesen a személyre szabott teendőket, a határidőket, illetve azt, hogy hogyan mérjük a célok elérését, a teljesítmény menedzsment rendszerünkben is lefektetjük. Nagy figyelmet fordítunk vezetőink, kollégáink folyamatos képzésére, ezzel is támogatva őket abban, hogy minden eszközük és lehetőségük adott legyen arra, hogy sikeresek legyenek ők maguk, a csapatuk és így a vállalatunk egésze is."