Elindult az Affiliate 2.0!
A 2010. májusától működő első magyar Affiliate szolgáltató új verziója egyszerű kezelhetőségével és egyedi technikai megoldásaival segít a hirdetők és a médiatulajdonosok együttműködésében.
A 2010. májusától működő első magyar Affiliate szolgáltató új verziója egyszerű kezelhetőségével és egyedi technikai megoldásaival segít a hirdetők és a médiatulajdonosok együttműködésében.
A rendszerhez az indulás óta több mint 800 weboldal csatlakozott és számuk napról napra növekszik. Az Affiliate.hu rendszerében jelenleg 70 kampány érhető el, melyek közül a médiatulajdonosok kedvükre válogathatnak. A hirdetők között a bankok, biztosítók, utazási irodák, vásárlói közösségek, társkereső oldalak, nyelviskolák programjai mellett, különböző webshopok értékesítés alapú kampányai is megtalálhatóak.
A konverzió alapú hirdetési forma a nyugati országokban és néhány szomszédunknál is rendkívül népszerű, elfogadott. A megjelenése a magyar piacon is időszerű. Ellentétben az imidzs építő kampányokkal, ez a hirdetési forma inkább az értékesítést támogatja. Egyedi, vásárlást vagy regisztrációt ösztönző kreatív megoldásokat igényel.
A rendszerben a médiatulajdonos saját maga dönti el, hogy mely cégek hirdetéseit futtatja az oldalain. A hirdetőnek csak a hozzá irányított felhasználó regisztrációja vagy vásárlása esetén kell a médiatulajdonosok részére jutalékot fizetnie.
Az Affiliate Média Kft képviselője Nagygyörgy Miklós elmondta, „Az Affiliate 2.0 fejlesztésnél a legfőbb célunk az volt, hogy az elmúlt hónapokban felmerülő, ügyfél- ügynökségi és médiatulajdonosi igényeket kiszolgáljuk.
Első szolgáltatóként nagyon fontos szerepünk van a közös tanulásban, a piaci edukációban. Ezért nagy hangsúlyt fektettünk az oldal belső kommunikációjára és olyan vegyes megoldások bevezetésére, mely segíti az átmenetet a ppc és ppa alapú kampányok között."
Néhány érdekesség az újítások közül:
Az eddigi kattintás-, regisztráció-, vásárlás alapú kampányok mellett az Affiliate 2.0 lehetőséget ad vegyes konverzió alapú kampányok futtatására is, így lehetővé téve az igazán hatékony kampányokkal történő kommunikációt.
A kampányokhoz célcsoport specifikus kreatívok is feltölthetőek, melyeket a weboldalak tulajdonosai egy kattintással helyezhetnek el az oldalaikon.
Az átlátható és részletes statisztikák segítik mindkét oldalt a bevétel maximalizálás és a kampány optimalizálás folyamataiban.
Az affiliate marketing alapja, hogy kifejezetten erre a kommunikációs csatornára tervezett kampányok segítségével, költséghatékonyan érjük el célcsoportunkat. Több külföldi rendszer mérsékelt magyarországi sikerét követően az Affiliate Média Kft 2010 -ben indította útjára saját fejlesztésű Affiliate csatornáját. A kifejezetten a magyar piacra tervezett, a hazai ügynökségek, hirdetők és médiatulajdonosok elvárásait szem előtt tartva működő Affiliate rendszer a kezdetektől minőségi kreatívok használatával ad egyedi lehetőséget átkattintás-, regisztráció- és vásárlás alapú kampányok indítására és befogadására.