Ellentmondásos KGFB kampány – A baleseti adó is a figyelem középpontjába került
A magyar média 2011 novemberében is sokat foglalkozott a kötelező felelősség-biztosítással: a díjtarifák kihirdetésétől a kampány végéig a „kgfb" és a „kötelező biztosítás" összesen 967, a „baleseti adó" szó pedig 633 alkalommal jelent meg a nyilvánosság előtt – áll a MediaMetrix elemző rendszer legfrissebb elemzésében.
A magyar média 2011 novemberében is sokat foglalkozott a kötelező felelősség-biztosítással: a díjtarifák kihirdetésétől a kampány végéig a „kgfb" és a „kötelező biztosítás" összesen 967, a „baleseti adó" szó pedig 633 alkalommal jelent meg a nyilvánosság előtt – áll a MediaMetrix elemző rendszer legfrissebb elemzésében.
Novemberben a „kötelező váltás" állt a magyar média érdeklődésének középpontjában, a kampányt megelőzően egymásnak ellentmondó várakozások láttak napvilágot. Sokan a díjak emelkedésére számítottak, míg egyes szakértők idén is csúcsot prognosztizáltak az alacsonyabb díjaknak köszönhetően, ehhez képest november közepéig lanyha volt az érdeklődés, a rohamra az utolsó napokban került sor.
Az idei év egyik újdonsága, hogy a biztosítók kiegészítő biztosításokat is ajánlottak a kötelező mellé, az ezzel kapcsolatos megjelenések száma 149 volt. A másik, a kötelezőhöz idéntől kapcsolódó olcsóbb benzin, az előzőhöz képest jóval kisebb érdeklődést váltott ki a médiában (68 említés).
A kötelezővel foglalkozó cikkek átlagos karakterszáma 2813, amely azt jelenti, hogy 1813 oldalt írtak a témáról.