Elstartolt a SocialTimes.hu — Mindent közösségi médiáról, nem csak marketingeseknek.
A SocialTimes.hu egy új médium, amely híreket gyűjt, informál, elemez, tippeket ad, közösséget teremt és szolgáltatásokat nyújt a marketing, a reklám, a web, a PR, a média, az IT területén tevékenykedők, és mindazok számára, akik maximalizálni szeretnék a közösségimédia-jelenlétük hatékonyságát, vagy csak komolyan érdeklődnek e világ iránt.
A SocialTimes.hu egy új médium, amely híreket gyűjt, informál, elemez, tippeket ad, közösséget teremt és szolgáltatásokat nyújt a marketing, a reklám, a web, a PR, a média, az IT területén tevékenykedők, és mindazok számára, akik maximalizálni szeretnék a közösségimédia-jelenlétük hatékonyságát, vagy csak komolyan érdeklődnek e világ iránt.
Hírportál
A SocialTimes.hu a közösségi média szakemberei és a téma iránt érdeklődő felhasználók meghatározó médiuma kíván lenni. Tevékenysége három pilléren nyugszik. Mint hírportál, folyamatosan frissülő hírrovatában a közösségi média világát érintő legfontosabb információkat közli, részben a nemzetközi szaksajtó és mértékadó külföldi blogok anyagai alapján, részben pedig saját szakírói által készített elemzések, cikkek révén. A tájékoztatáson túl tippeket, hasznos gyakorlati tanácsokat ad. Egyedülálló médiafigyelő szolgáltatása segítségével a közösségi médiára vonatkozó hazai megjelenésekről az információ keletkezésével csaknem egy időben értesülhetnek az olvasók.
Konferencia
A weboldal szerkesztőségének szervezésében novemberben szakmai konferenciát is rendeznek a közösségi média hazai szakemberei számára Social Times Live 2010 címmel. Emellett egy napos szemináriumok keretében kezdő és haladó facebookosoknak nyújtanak segítséget a közösségi médiába való hatékony részvételhez.
Szolgáltatások
Harmadik pillérként a portál számos, folyamatosan frissülő szolgáltatást nyújt a téma iránt érdeklődőknek: bemutatja a legújabb applikációkat, fórumot működtet, érdekes és hasznos statisztikai elemzéseket közöl, van álláshirdetés rovata, és tanácsadást és tartalomszolgáltatást is vállal.
Segíteni szeretnénk
SocialTimes.hu a Radex Media Group brandje. „Mintegy két évtizedes reklámügynökségi, illetve sokéves lapkiadói tapasztalatainkra alapozva igyekszünk segítséget nyújtani a közösségi média területén tevékenykedő vagy a téma iránt érdeklődő szakemberek, vállalkozók és magánemberek számára, a multinacionális cégektől a kis- és középvállalkozásokon át egészen a mikro-vállalkozásokig és az igényes otthoni felhasználókig" – mondta a weboldal alapítója, Radisics Milán, a Radex Media Group kreatív igazgatója, közösségimédia-szakértő.
Az internetes hírportál 2010. augusztus 18-án közölte első cikkét, és azóta „csendes üzemmódban" működött. „Eddig 134 cikket publikáltunk, amelyeket eddig összesen mintegy huszonegyezerszer töltöttek le A Facebook-táborunkban csaknem 1800 követőnk nap mint nap értesül friss híreinkről, esettanulmányainkról, és hasznos tippjeinkről, amelyek segítenek eligazodnia közösségi média útvesztőjében" – közölte Horváth Árpád, a SocialTimes.hu felelős szerkesztője.