EuroAstra
Nagyjából két éve, hogy megújult a hazai katolikus sajtó két, régen igen népszerű újságja, A Szív című jezsuita lelkiségi és kulturális folyóirat és a rendszerváltáskor indult Igen című katolikus ifjúsági lap. A induláskor eladotthoz képest mindkettőnek lecsökkent a példányszáma. Két éve azonban a két szerkesztőség radikális változtatásokra szánta el magát, az akkor megkezdett megújulásnak pedig mostanában érnek be a...


Szinte mindenki igényelné a részletesebb tájékoztatást, de senki sem gondolja, hogy ezt az eladók képesek lennének megadni - áll az áruházi informatikával foglalkozó Laurel Csoport kutatási jelentésében. Óriási a hazai vásárlók információéhsége, a vevők a megfelelő tájékoztatás hiánya miatt gyakran inkább lemondanak a vásárlásról. A szakértők szerint megoldást az információs terminálok bevezetése jelenthet.

Tovább romlott a magyar cégek megítélése a régióban az elmúlt félévben, immár minden második magyar cég számít kimondottan vagy közepes mértékben kockázatos üzleti partnernek. A távolabbi kilátásokat még tovább ronthatja, hogy a gyenge 2009-es eredmények csak 2010 tavaszának végén jelennek meg a jelentésekben és így a minősítésekben is.