
EuroAstra

A Turizmus Kft. és a Magyar Szállodaszövetség (MSZSZ) 2009-ben negyedszer hirdette meg az Az év szállodaszobája versenyt, amelyre 3, 4 és 5 csillagos kategóriában lehetett nevezni. A megmérettetésre a szállodaipar vezető tervezőcsapata az AMA Creation is benevezett az októberben nyíló Hotel President számára tervezett szobájával.
Magyarországon is hódítani szeretne az OVI – a Nokia mobiltelefonos szolgálató-kereskedelmi portálja

A T-Home az optika hálózatban rejlő lehetőségek népszerűsítésére hazánkban újszerűnek mondható háromdimenziós járdafestést készített tegnap Budapesten, melyet a tervek szerint néhány vidéki helyszín követ. A kampány részeként, teaser jelleggel, körülbelül 8 nyolc óra leforgása alatt készült alkotás 2009. október 11-ig tekinthető meg Budapest belvárosában, az Erzsébet téren, a Gödör Klub előtt. A T-Home a festmény kivitelezésével a Kirowski digitális...
http://www.xerox.com/open A Xerox kutatói a számkódok alapján történő színhasználatra építkezve kidolgoztak egy új technológiát, amely hétköznapi színleírásokat fordít le matematikai algoritmusokra. Így lehetővé válik, hogy például az „élénk sárga" megnevezés alapján az ennek megfelelő színárnyalatot használjuk a szerkesztés folyamán.
A mind jelentősebb szerepet betöltő és dinamikusan fejlődő online piacban rejlő további lehetőségek még teljesebb kiaknázásának elengedhetetlen feltétele a minden piaci szereplő által etalonként elfogadott, jó minőségű, korszerű közönségmérési rendszer megléte. Ezt felismerve az ügynökségi oldal pályázatot írt ki az ilyen mérésben érdekelt kutatócégek számára. Hasonló megfontolások eredményeképp, ezzel lényegében egy időben,az online piacon meghatározó szerepet betöltő médiumok is ajánlatot kértek a...

Budapest, Pécs és Szarvas után egy kicsit messzebb, Észak-Amerikában került sor Szarvas István, a pécsi Hetedhéthatár újságírójának könyvbemutatójára. A budapesti bemutatóról korábban beszámoltunk A montreali Foyer Hongrois tanácstermében, mintegy harminc kanadai-magyar volt kíváncsi az Európából érkezett vendégre.

A TC&C Kft. és a Nextent Informatika Zrt. stratégiai együttműködésének eredményeként, a cégek hívásrögzítő illetve adatbányászati szoftvereinek összekapcsolásával olyan integrált megoldás jött létre, amely automatizált módon teszi lehetővé a telefonos ügyfélszolgálatokon rögzített hívások hanganyagaiból az ügyfélmegtartási, értékesítési és minőségügyi folyamatok hatékony támogatását. Nemzetbiztonsági szolgálatok pedig hatékonyan alkalmazhatják a lehallgatott hívásanyag elemzésére, ezzel élőerőt váltva ki.