Ezer millió dolláros szoftverszerződést írt alá az Ericsson és a VimpelCom
A VimpelCom Ltd. nemzetközi kommunikációs és technológiai vállalat bejelentette, hogy egy több, mint 1 milliárd dolláros szoftverszerződést kötött az Ericssonnal, amelynek hatására a VimpelCom informatikai infrastruktúrája átalakul.
A VimpelCom Ltd. nemzetközi kommunikációs és technológiai vállalat bejelentette, hogy egy több, mint 1 milliárd dolláros szoftverszerződést kötött az Ericssonnal, amelynek hatására a VimpelCom informatikai infrastruktúrája átalakul.
A partnerség része lesz a VimpelCom informatikai infrastruktúrájának teljes átalakítása több piacon, az eddigi legnagyobb és legambíciózusabb méretekben, és lehetővé teszi majd az ügyfélinterakciókat különböző digitális csatornákon keresztül. A VimpelCom digitalizálja üzlettámogatási rendszerét (BSS) az Ericsson új szoftverével és felhőalapú technológiájával, és globalizálja az informatikai rendszereket a piacain. A szerződés időtartama hét év, amely opcionálisan meghosszabbítható.
A digitális átalakulás eredményeképpen a VimpelCom informatikai rendszerei intelligensebbek, egyszerűbbek és „jövőbiztosabbak" lesznek, amikor a vállalat elkezdi a 4G és 5G szolgáltatások bevezetését. Ezenkívül a VimpelCom folytathatja digitális innovációs stratégiáját, különösen a mobil szórakoztatás, a kommunikáció, a Dolgok Internete (IoT) és mobil pénzügyi szolgáltatások (MFS) területén. Egy szélesebb körű digitális szolgáltatási ajánlattal a VimpelCom ügyfelei testreszabott ajánlatok és online szolgáltatási élmény, valamint egyszerűsített és teljesen digitalizált ügyfélszolgálat előnyeit élvezhetik.
A VimpelCom a világ lakosságának 10%-át éri el, így egyedi szerepet játszik a digitális világ elérhetővé tételében, különösen a fejlődő piacokon, ahol az ügyfelek most kezdik élvezni a 3G és 4G technológia előnyeit.
Hans Vestberg, az Ericsson elnök-vezérigazgatója szerint: „Egy hálózatba kapcsolt világban a szolgáltatók sikere a teljesítményen, rugalmasságon és hatékonyságon múlik. Az Ericsson egyedi BSS szolgáltatási koncepciója, amely kombinálja vezető szolgáltatásainkat és technológiai képességeinket, támogatni fogja a VimpelCom vállalatot abban, hogy valóra váltsák ambícióikat, és közben segítsék a szolgáltatót a további növekedésben, miközben az információs és kommunikációs technológia mindenhol átalakítja az iparágakat."
Megbízható partnerként az Ericsson végzi a VimpelCom számára a végponttól végpontig terjedő digitális átalakítást, beleértve az új digitális BSS környezet kezelését és üzemeltetését egy felhőalapú digitális támogatási rendszerarchitektúra alapján, az Ericsson Revenue Managerrel (Bevételkezelő szolgáltatásával) a középpontban.
Az új architektúra egy lean központosított rendszer, amely könnyen adaptálható az egyes piacok igényeihez. Az új generációs BSS technológia megvalósítása lehetővé teszi az adatok közvetlen elérését, az intelligensebb és személyre szabottabb szolgáltatások bevezetését a vállalat globális tevékenységi területén.