Hogyan javítsuk weboldalunk elérhetőségét?
2 perc olvasásÉrdemes néhány dolgot megtenni a siker érdekében.
Az online jelenlét napjainkban kritikus jelentőségű a vállalkozások számára, egy hatékony weboldal az egyik legfontosabb tényezője annak, hogy egy vállalkozás sikerrel működjön. A keresőmarketing, illetve a keresőoptimalizálás, a SEO (Search Engine Optimization) fontos elemek, amelyek növelni a weboldal láthatóságát a keresőmotorokban. A SEO audit abban segít, hogy felismerjük azokat a problémákat, amiknek hatására az oldalunk nem tud megfelelően működni, illetve nem pörög teljes kapacitással, nem ér el megfelelő helyezéseket a keresőmotorok találati listáin.
Miket vizsgál egy átfogó audit?
Az SEO audit egy olyan folyamat, amelynek során alaposan ellenőrzik és elemzik a weboldalunkat, hogy a kapott eredmények alapján javíthassunk az elérhetőségen és a láthatóságán. A vizsgálat során a kulcsszavak is terítékre kerülnek. Fontos meghatározni, hogy mely kulcsszavak a legfontosabbak weboldalunk szempontjából. Győződjünk meg arról, hogy ezek jól vannak integrálva a tartalomba. A külső és belső linkek is fontosak, ezeket szintén ellenőrzik a vizsgálatok során. Az oldal sebessége is kulcsfontosságú a felhasználói élmény szempontjából, ahogy az is, hogy mennyire mobilbarát a weboldalunk.
Az audit során kiderül, hogy a weboldalunk mennyire reszponzív. Ezzel együtt a weboldal tartalmának minőségét is fontos átgondolni, hiszen a friss és pontos, releváns információk mindig előnyt élveznek. Az is lényeges, hogy az URL megfelelő legyen, ne legyenek megszakadt linkek.
Miért kihagyhatatlan?
Manapság a keresőmotorok használata a leggyakoribb módszer a felhasználók körében arra, hogy információt keressenek az interneten. Ha weboldalunk nem jelenik meg a keresőtalálatokban, elveszítjük a potenciális látogatókat és ügyfeleket.