Inform Média és ArtCentrum – Interactive – együtt a médiapiacon
Magyarország egyik leggyorsabban fejlődő médiavállalata, az Inform Média új szakmai partnert választott piaci helyzete megerősítésének érdekében az innovatív marketingmegoldásairól ismert ArtCentrum – Interactive online és kommunikációs ügynökséget.
Magyarország egyik leggyorsabban fejlődő médiavállalata, az Inform Média új szakmai partnert választott piaci helyzete megerősítésének érdekében az innovatív marketingmegoldásairól ismert ArtCentrum – Interactive online és kommunikációs ügynökséget.
Köztudott, hogy a 2012-es évben a reklámhirdetési költségek csökkenése és a médiafogyasztási szokások további átalakulása jelentős hatással lesz a médiumok működésére, mindezek újabb átgondolt stratégiai lépéseket igényelnek a piac szereplőitől. Ennek jegyében kötötte szakmai együttműködését az Inform Média és az ArtCentrum Interactive.
A közös munka célja, hogy az átalakuló médiapiaci viszonyokhoz a legkedvezőbb üzleti lehetőséggel készüljenek fel. A nyomtatott sajtó további piaci térvesztése és az online terület jelentős erősödése új lehetőségeket kínál, a szinergiák kihasználására.
Az Inform Média, az észak-keleti régió debreceni központú piacvezető lapkiadó vállalata, hazánkon kívül Ausztriában, Romániában és Ukrajnában is jelen van, innovatív üzletpolitikája a nyomtatott és online termékek vonatkozásában több területen is példamutató.
Hazánk területén mintegy négyszázhatvanan állnak a cég alkalmazásában, és 24 újságot valamint, több mint 30 portált adnak ki, illetve üzemeltetnek: napilapok, vasárnapi lapok, hetente megjelenő ingyenes újságok, hirdetési hetilapok, apróhirdetési újságok, időszakos kiadványok szerkesztése illetve nyomtatása, továbbá nyomdai értékesítés, terjesztés, s nem utolsó sorban az online termékek: hírportálok, apróhirdetési, állás és magazin portálok tartoznak a portfóliójukba.
Az ArtCentrum Interactive integrált kommunikációs ügynökség: dinamikus, nemzetközi trendeket megelőző megoldásaikkal, a saját fejlesztéseikhez kapcsolódó üzleti stratégiával, fejlesztési projektmenedzsmentjükkel váltak ismertté. Ők vezették be az elmúlt év egyik legeredményesebb tematikus online/televíziós médiáját, a napidoktor.hu-t, és végezték – többek között – a közelmúltban átadott KÖKI Terminál kommunikációs és PR feladatait, valamint az egyik ásványvíz márka sikeres hazai és nemzetközi piacra vezetését is. A marketing munka új elemeként a kapcsolati kommunikáció és a fejlesztési projektmenedzsment integrálásával új megoldásokat kínálnak a hazai médiapiacon.
(Forrás: Inform Média – ArtCentrum Interactive)