honor.jpgA nők többet interneteznek mobilról, viszont kevesebbet szelfiznek, mint a férfiak. Szinte mindenki számára már-már létfontosságú az okostelefonja, és a kutatások azt mutatják, hogy a legtöbb szempontból egymáshoz nagyon hasonlóan használjuk a mobiljaikat.

 

A nőnap alkalmából a Huawei Trendometer azt vizsgálta, vajon vannak-e speciálisan a nőkre jellemző okostelefon-használati szokások?

 

Az anyák számára a pelenkánál is fontosabb

Az Influence Central még 2012-ben az Egyesült Államokban végzett felmérést arról, hogy az anyák mit vinnének leginkább magukkal, ha elmennek otthonról. Már akkor is a mobil volt az első, és a táska a második: 43, illetve 31%-kal. A 2016-ban megismételt kutatás már egyértelműbb előnyt mutatott az okostelefonok javára: az anyák 48%-a említette a legfontosabb tárgyként, ami nélkül nem lépne ki a lakásból. A táska mindössze 26%-ot kapott, míg a pelenka és a gyermek nassolnivalója a 3. és a 4. helyre szorult.

http://influence-central.com/smartphones-the-dramatic-reshaping-of-american-families

 

Kifinomult dizájn és élvezetes használat

Az okostelefon egyfajta többfunkciós barát. A nők több mint fele kizárólag a telefonját használja arra, hogy a közösségi médiára csatlakozzon, 38% használja online keresésre és egyharmada GPS-ként. A megkérdezett nők több, mint fele használja ébresztőórának okostelefonját és több mint 80%-uk éjszaka is mindig az ágy mellett tartja mobilját.

Ahogy növekszik a telefonok jelentősége az életünkben, úgy nő az elvárás is, hogy a készülék esztétikus legyen. Ennek az igénynek megfelelően fejlesztenek a gyártók gyönyörűen megtervezett, könnyű és színes telefonokat, mint például a tavaly megjelent Honor 9, ami trendszetternek bizonyult a divatot, a formatervezést és a mérnöki munkát ötvöző külsejével, fényvisszaverő és futurisztikus színeivel. Ennek a telefonnak az újabb verziója a Honor 9Lite, melynek hátlapja akár tükörként is használható, és három különböző, a legújabb divattrendek által inspirált színben is elérhető. A szenvedélyes, energikus színeket – Sapphire Blue, Glacier Grey, Midnight Black – a természet inspirálta.

 

A jövő szelfikamerája: quad-kamera

A Huawei Trendometer 2017-es adatai szerint az európai felhasználók szinte kizárólag (95%-ban) telefonjukat használják fotózásra. A megkérdezettek nagy többsége készít szelfiket, és talán meglepő módon több férfi (77%) készít szelfit, mint nő (69%). A 18-44 éves korosztály 70%-a pedig azonnal fel is tölti képeit a közösségi médiára. A szelfik minősége tehát egyre fontosabb a felhasználók számára. Ennek egyik kiemelt funkciója a quad-kamera, tehát a négy lencsés kamera. A Honor 9Lite például elöl és hátul is 13+2MP kamerával rendelkezik, ezt kombinálja továbbfejlesztett portrékészítő funkciójával, ami tökéletesíti a bőrtónust és több más beállítást is kínál, hogy minden önarckép tökéletesen sikerüljön. A “Hand Gesture”, vagyis kézjeles fotó funkciónak köszönhetően a kamera egy kézmozdulat után három másodperccel magától elkészíti a fotót.

 

Fontos a megbízhatóság

Minél fiatalabb valaki, annál fontosabb számára a mobilja. A 18-24 éves korosztály az online töltött idő 55%-át okostelefonok használatával tölti, míg ez az arány az 55 évnél idősebbek körében 30%-ra csökken. A nők az online töltött idő közel felét (49%) okostelefonjukkal töltik, a férfiaknál ez az arány csak 39%. A mobilon online és offline is eltöltött egyre hosszabb idő azt kívánja, hogy az okostelefonokkal órákon át lehessen zenét hallgatni, videókat nézni, böngészni vagy vásárolni. Az EMUI 8.0 alapú Android 8.0 Oreo szoftveren futó új Honor 9Lite 3000mAh-s akkumulátorának köszönhetően akár 86 órányi offline zenehallgatást vagy 13 órányi offline videónézést tesz lehetővé egyetlen töltéssel.

 

www.hihonor.com

https://www.facebook.com/honorglobal

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal

https://www.youtube.com/honorglobal

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük