EuroAstra

Januártól a Magyar Telekom és a UPC kínálatában a FEM3

  FEM3 logo Green RGB.thumbnail

Megállapodást született a FEM3 üzemeltetője és a legnagyobb magyarországi tévészolgáltatók között, melynek értelmében 2010 januárjától a Magyar Telekom, a UPC Magyarország és a Vidanet csomagkínálatában, mintegy egymillió háztartásban lesz elérhető az új női szórakoztató csatorna.

  FEM3 logo Green RGB.thumbnail

Megállapodást született a FEM3 üzemeltetője és a legnagyobb magyarországi tévészolgáltatók között, melynek értelmében 2010 januárjától a Magyar Telekom, a UPC Magyarország és a Vidanet csomagkínálatában, mintegy egymillió háztartásban lesz elérhető az új női szórakoztató csatorna.

Megszületett a megállapodás a ProSiebenSat.1 londoni székhelyű leányvállalata és a legnagyobb magyarországi tévészolgáltatók között, így 2010 januárjától a Magyar Telekom, a UPC és a Vidanet kínálatában, mintegy egymillió háztartásban fogható majd Magyarország új nőknek szóló szórakoztató csatornája, a FEM3.

A Magyar Telekom és a londoni székhelyű SBS Broadcasting Networks Ltd. között létrejött szerződés értelmében a FEM3 2010. január 5-től fogható lesz a T-Home TV szolgáltatásain, azaz a T-Home IPTV, Sat TV és Kábel TV rendszerek mindegyikén.

A UPC Magyarország és az SBS szerződése alapján a UPC kábeles és műholdas televíziós kínálatában 2010. januárjától tesztjelleggel, februártól pedig valamennyi UPC csomagban elérhető lesz a FEM3, akár a megállítható, visszatekerhető, rögzíthető élő adást sugárzó digitális csomagok részeként is.

 

A FEM3 a ProSiebenSat.1 cégcsoport új magyarországi csatornája, melyet a londoni székhelyű SBS Broadcasting Networks Ltd. indít 2010. január 1-jétől. A nőknek szóló szórakoztató csatorna tematikus műsoraival elsősorban a 25-34 év közötti nők, tágabb értelemben a 18-49-es női korosztály igényeit szeretné kiszolgálni. Műsorstruktúrája nőknek szóló prémium sorozatokra, filmekre, az angolszász televíziózásból ismert reality műsorokra és dokumentumfilmekre épül, 2010 tavaszától pedig a csatorna saját gyártású szórakoztató magazinműsorral is jelentkezik majd. A FEM3 2010 elejétől közel egymillió háztartásban lesz fogható, a műsorszolgáltató távolabbi célja, hogy a FEM3-mal hosszú távon az élvonalba tartozó, érdemi és közkedvelt csatornát működtessen Magyarországon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük