Kilencvenezer percet nyernek évente a DRV Zrt. E-számlát választó ügyfelei
Kilencvenezer percet nyertek már maguknak a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. (DRV Zrt.) új, E-számla szolgáltatását választó ügyfelei, aki közül négy szerencsés nyertes egy-egy laptoppal is gazdagodhat majd az év végén. Az ország első számú víziközmű szolgáltatatója két hónapja vezette be a papírmentes számlafogadás lehetőségét, ami már az első időszakban nem várt sikert hozott. Két hónap alatt több mint ezerötszázan vették már igénybe a szolgáltatást. A DRV Zrt. szakemberei bíznak a sikeres folyatásban, és külön üdvözlik, hogy a gyorsaság és a modern technika mellett egyre több fogyasztó számára válik fontossá a környezetvédelem is.
Kilencvenezer percet nyertek már maguknak a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. (DRV Zrt.) új, E-számla szolgáltatását választó ügyfelei, aki közül négy szerencsés nyertes egy-egy laptoppal is gazdagodhat majd az év végén. Az ország első számú víziközmű szolgáltatatója két hónapja vezette be a papírmentes számlafogadás lehetőségét, ami már az első időszakban nem várt sikert hozott. Két hónap alatt több mint ezerötszázan vették már igénybe a szolgáltatást. A DRV Zrt. szakemberei bíznak a sikeres folyatásban, és külön üdvözlik, hogy a gyorsaság és a modern technika mellett egyre több fogyasztó számára válik fontossá a környezetvédelem is.
Átlagosan öt perc. Magyarországon ennyit töltünk a postán sorban állással egy 2008-as kutatás szerint. A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. új E-számla szolgáltatását választó fogyasztói ezt az időt azonban már biztosan megnyerték maguknak. A siófoki székhelyű vízmű két hónappal ezelőtt indította útjára ugyanis új szolgáltatását, ami iránt várakozáson felüli fogyasztói érdeklődést regisztráltak a DRV számlázási osztályán. A szolgáltatás indulásától eltelt két hónapban már több mint ezerötszáz fogyasztó tért át az elektronikus számlázásra, ami ebben a szektorban kimagasló eredménynek számít.
– Rendkívül örülünk neki, hogy fogyasztóink ennyire pozitívan reagáltak E-számla szolgáltatásunkra. Ez számunkra azt jelenti, hogy a DRV Zrt. ügyfelei számára fontos a kényelem, szívesen használják a 21. századi megoldásokat, és nem utolsó sorban a környezettudatosságot is kimagaslóan fontosnak tartják, hiszen az elektronikus számlák számának növekedésével arányosan csökken a számlakibocsátásra általunk felhasznált papír mennyisége is. Ezért külön köszönetünket fejezzük ki fogyasztóink felé. Természetesen bízunk benne, hogy új szolgáltatásunk sikere továbbra is töretlen marad, és fogyasztóink az E-számla előnyeit kihasználva a jövőben még több értékes perceket nyernek magunknak – mondta el Dónucz László, a DRV Zrt. ügyfélszolgálati vezetője.
Az elektronikus számlára áttérő fogyasztók persze nem csak értékes perceket, de értékes ajándékot is nyerhetnek, ha időben váltanak az E-számla szolgáltatásra. December végéig tart még ugyanis a DRV Zrt. nyereményjátéka, melynek végén négy darab laptopot sorsolnak ki az E-számlát választó ügyfelek között.