Közép-Európa legnagyobb kozmetikai vállalatává akar válni a Farmec
3 perc olvasás
A 120 éves múlttal rendelkező romániai kozmetikai vállalat termékei több mint 20 országban elérhetőek, hazájában pedig a nagy nemzetközi márkák megjelenése ellenére évek óta töretlenül piacvezető.
A 120 éves múlttal rendelkező romániai kozmetikai vállalat termékei több mint 20 országban elérhetőek, hazájában pedig a nagy nemzetközi márkák megjelenése ellenére évek óta töretlenül piacvezető.
Először mutatta be Magyarországon a hazánkban is elérhető Gerovital termékcsaládot Románia legnagyobb kozmetikai gyártója, a Farmec. A márka sikertörténete az egyedülálló természetes összetevőinek, a professzionális kutatómunkának és a folyamatos fejlődésnek köszönhető.
A nemzetközi díjakat elnyerő cég 35 éve saját kutatás-fejlesztés részleggel rendelkezik, ahol folyamatosan új eljárásokon és alapanyagokon dolgoznak. Kiemelkedő laboratóriumi munkájuk eredményeként a vállalat elsők között használta a számos kozmetikum egyik alapvető összetevőjének számító hialuronsavat. Népszerűségét és szakmai elismertségét alátámasztja, hogy több áruházlánc sajátmárkás termékeinek beszállítójaként is jelen van a piacon.
A gyógynövények évszázadok óta ismert jótékony hatását a legmodernebb kutatási eredményekkel ötvöző készítmények egyedülálló összetevőit a Farmec laboratóriumának vezetője, Sofia Irmie mutatta be.
A Gerovital Plant bőrápoló termékcsalád az évtizedes kutatómunka eredményeként kifejlesztett organikus havasigyopár-kivonatot tartalmazó formulának köszönheti nemzetközi sikerét. A keratinban és vitaminban gazdag Tratament hajápolók és samponok a kozmetikai termékek és a gyógyszerészeti készítmények határán helyezkednek el, így megoldást kínálnak a fejbőr és a haj problémáira. A kifejezetten problémás bőrre kifejlesztett Stop Acnee készítmények a bőrirritációt gátló Boswelia serrata-kivonatnak köszönhetően klinikailag bizonyítottan 83 százalékos hatékonysággal kezelik az aknés bőrt.
A Farmec a gerontológia anyjaként számontartott prof. dr. Ana Aslan védjegyének kizárólagos tulajdonosa, a világ első anti-age krémek, a Gerovital H3 készítményeknek és emulzióknak gyártója. Az öregedés elleni termékcsalád gyártása már 1967 óta töretlenül zajlik, a termékek összetevői között megtalálható a kakaóvaj, avokádó olaj kivonatok és az uborka-kivonat is. A termékcsalád egyik fő alkotóeleme a leghatékonyabb antioxidáns hatású enzimként ismert szuperoxid-diszmutáz (SOD), amely védi a sejteket az oxidációt okozó stressztől és óvja a bőr rugalmasságát.
"Laboratóriumunkban folyamatosan a természetes alapanyagok használatának új módjait kutatjuk, a hipoallergéneket és a tartósítószereket pedig elkerüljük. Követjük a modern szépségipar professzionalizmusát, azonban nem felejtjük el az évszázados hagyományok iránti tiszteletet sem" – hangsúlyozta a laboratórium vezetője. A szakértő kiemelte, hogy a megfelelő kozmetikumok kiválasztásához egy speciális bőrtípus vizsgálat elvégzését ajánlják, ugyanis elsősorban a saját adottságoknak megfelelő hatóanyagú ápoló termékek garantálják a szép és egészséges megjelenést.
A Gerovital termékek hazai forgalmazója, Tóth Balázs többek között a márka magyarországi fogadtatásáról is beszélt. "A termékek sikerét mi sem mutatja jobban, mint az, hogy szeptemberben megnyílt az első Gerovital márkabolt Budapesten, a Corvin pláza közvetlen szomszédságában" – nyilatkozta a szakember.
A dinamikusan fejlődő Farmec célkitűzése, hogy a minőségi természetes alapanyagoknak, az egyedülálló laboratóriumi háttérnek, valamint a folyamatosan bővülő termékkínálatnak köszönhetően a magyarországi piacon is növekedjen.