Kreatív Adrenalinlöket az Opeltól az MSN Mai Napon
|
|
|
|
|
|
Látványos, nemzetközi MSN-környezetben bevált és népszerű, de Magyarországon új rich media hirdetési formátumot alkalmazott az MSN Mai Nap nyitóoldalán az Opel GTC Astra kampányában az Adaptive Media és az ACT Europe médiaügynökség.
A „Home Page Takeover" címlapfoglaló hirdetés a kizárólagosságot és az erős vizuális elemek kombinációját biztosítja a hirdető számára.
A teljes háttérképet a felső hirdetési helyek egészítik ki, kattintásra az oldal középső részén a hirdető videója jelenik meg nagy méretben. A film megtekintése után az oldal az X gombra kattintva az oldal visszaáll eredeti állapotába.
A kampányban szereplő kreatívokat az MRM Budapest szállította, médiaügynökségi oldalról Ordódi Balázs irányította a projektet. A kampányt a MediaMind rich media adserver szolgálja ki. Az MSN Mai Nap takeover mellett az Adaptive Media portfoliójában a TV2.hu felületein tapéta és video pre-roll formátumban futottak Opel GTC Astra hirdetések.