Kulturális és kreatív iparágak, ébresztő…..
Hiánypótló esemény zajlik július 9-én a Design Terminálban.
Hiánypótló esemény zajlik július 9-én a Design Terminálban.
„Creative Gym"címmel a témák: kulturális és kreatív iparágak munkatársai számára közönségépítés és bevonás, látogatók érzelmi elköteleződése, vállalkozói szemlélet, újrafogalmazott gyakornoki program, kommunikáció és intézményi működés.
Melyek a legfrissebb marketing trendek az európai művészeti életben?
Hogyan ötvözhető a kreativitás és a vállalkozói szemlélet a kultúrában és az oktatásban? Milyen gondolatok felvetése reformálhatja meg a művészeti intézmények működését?
Miként vonhatók be az elérhetetlennek gondolt célcsoportok?
Lehet hatékony és motiváló a gyakornoki munka?
Többek között ezekre a kérdésekre ad válaszokat az Anthropolis Egyesület által szervezett, kulturális és kreatív iparágakra fókuszáló, angol nyelvű konferencia július 9-én a Design Terminálban, amelynek keretében a résztvevők globális gyakorlatokat ismerhetnek meg nemzetközi nézőpontokból.
A rendezvény részeként a jelenlévők workshop keretében dolgoznak a saját területüket érintő, specifikus kihívásokkal és vetnek fel megoldást jelentő, új perspektívákat. Az angol, dán, olasz, spanyol és magyar szakértők előadását követően a vendégek személyes kérdéseikre is választ kapnak.
A szervezők kreatív területen dolgozókat, valamint startupok, színházak, zenei intézmények és független társulatok, oktatási intézmények, múzeumok és galériák, könyvtárak, önkormányzatok munkatársait várják a nemzetközi eszmecserére, amely inspirációul szolgál a vezetői, szervezeti és kommunikációs kérdésekben.
Az eseményen való részvétel díjmentes és regisztrációhoz kötött: http://creativegym.eventbrite.com
A külföldi előadók webinar formában jelentkeznek be.
A rendezvény az Anthropolis Egyesület szervezésében, a Design Terminál partnerségében és az Európai Unió Leonardo Partnerships program támogatásával valósul meg.
Az esemény nyelve angol, tolmácsot nem biztosítanak.
Lantai József