Legfurcsább keresési kisérletek: Sokkoló gyerekeknek
2 perc olvasásA 2017-es év sem telt eseménytelenül. Az eMAG tavaly a leglátogatottabb magyar webáruházzá nőtt a Similarweb adatai alapján, a kínálat pedig átlépte az egymillió különböző terméket, miközben a magyarországi raktár is jelentős bővülésen és fejlesztéseken ment keresztül. Az internetes vásárlás egyik előnye, hogy a vásárlóknak nem kell az üzlet polcai között kutatniuk a kiszemelt termékek után, elég a keresőbe beírniuk, hogy mire van szükségük és máris válogathatnak.
Legalábbis legtöbbször. Az eMAG látogatói 2017-ben is aktívan használták a keresés funkciót az oldalon, összesen több mint 400 ezer keresőkifejezést használva. Ez volt a tíz leggyakoribb keresőszó tavalyról:
- laptop
- tablet
- porszívó
- LEGO
- mobiltelefon
- TV
- kávéfőző
- iPhone
- power bank
- Huawei
A rengeteg kifejezés között azonban voltak olyanok is, melyek nem hoztak eredményt. Sok esetben az egyes márkák fonetikus átirata miatt, míg máskor elgépelések okozták az eredménytelenséget. Előfordult az is, hogy egy-egy keresést nem is feltétlenül azzal a céllal indítottak a felhasználók, hogy konkrét terméket találjanak, inkább csak amolyan próba gyanánt, vagy egyenesen viccnek szánták a lekérdezést. Az eMAG.hu motorja mindenesetre ezeket is rögzítette, íme a szerintünk legkreatívabb 10 keresőkifejezés 2017-ből:
- Játék sokkoló gyerekeknek
- Buta telefon
- Gyerekágy kicsit nagyobbaknak
- Autót keresek
- Minionos vibrátor
- céklalé
- Huawei beledugós
- randibugyi
- újracsomagolt gyerek
- Zsófinak ajándék
Az eMAG 2018-ban is rengeteg kedvezménnyel, nyereményjátékkal és több mint egymillió termékkel várja a vásárlókat.