Magyar nyertes a Helly Hansen globális versenyén
Egy kitartó magyar futólány lett a Helly Hansen globális This is My Style alkalmazás négy nyertesének egyike. Az okostelefon-alkalmazás a lefutott kilométerek és idő alapján nyitott fel színeket és mintákat, hogy a felhasználók megtervezhessék egyéni tréningnadrágjukat. Az elkészült nadrágtervekre a márka oldalán lehetett szavazni, a négy legtöbb szavazatot kapó tervet pedig a Helly Hansen le is gyártatta.
Egy kitartó magyar futólány lett a Helly Hansen globális This is My Style alkalmazás négy nyertesének egyike. Az okostelefon-alkalmazás a lefutott kilométerek és idő alapján nyitott fel színeket és mintákat, hogy a felhasználók megtervezhessék egyéni tréningnadrágjukat. Az elkészült nadrágtervekre a márka oldalán lehetett szavazni, a négy legtöbb szavazatot kapó tervet pedig a Helly Hansen le is gyártatta.
A Helly Hansen szezonálisan frissülő alkalmazása idén tavasszal a női tréningkollekcióra koncentráló This Is My Style applikációja volt. A több ezer felhasználó közül négy szerencsés nyertes viselheti büszkén a saját maga által tervezett futónadrágot; a magyar lány mellett egy futó az Egyesült Államokból, egy az Egyesült Királyságból és egy Svájcból.
A kampány magyar sikerét az itthoni résztvevő bloggerek (Festy in Style, Pandarte, Style and Blog, Wellness Café Futóblog) látványos aktivitása is megtámogatta. A négy blog csatornáin futó kampány több tízezres elérést produkált. Nem meglepő, hogy a bloggerek ennyire hatékony részvétele, a mozgósítás és az elérés sikere nemzetközi best practice-nek számít a márka életében.