Magyarországon az Opel még mindig nem kop’ el!
2 perc olvasásElső helyen zárta az első negyedévet az Opel. Kitartott a lendület márciusban is: 15 százalékos piaci részesedés. Jövő hónapban érkezik az Insignia Sports Tourer.
Első helyen zárta az első negyedévet az Opel. Kitartott a lendület márciusban is: 15 százalékos piaci részesedés. Jövő hónapban érkezik az Insignia Sports Tourer.
A drámaian visszaesett magyar autópiacon az Opel márciusban is kiemelkedően szerepelt és így az első negyedév végén vezeti a személyautó eladásokat.
A nehéz évkezdet után februárban az Opel piaci részesedése 17,4 százalék volt, a március is – 1.407 eladott személyautóval – 15% fölött zárult és így az év első három hónapjának összesítésében is az Opel vezet 14 százalékos részesedéssel, 3.159 eladott gépkocsival.
Az Astra H modellje nemcsak az Opel eladásokban került az első helyre, hanem az első negyedévben a legnagyobb számban eladott modell volt a teljes magyar piacon 1.462 darabbal.
Az Opeles „dobogó" második fokán az Astra Classic, a harmadikon a Corsa áll és már a negyedik legsikeresebb Opel a két hónapja bemutatott Insignia.
A 2009-es „Év Autója" rövidesen új változattal bővül: a jövő hónapban érkezik a magyar piacra az Insignia Sports Tourer.
E sportos kombiváltozatnak magyar vonatkozású érdekessége a 180 lóerős 1.6-os benzines turbomotor, amely kizárólag Szentgotthárdon készül.