EuroAstra

Május 30-án harmadjára rendezték meg az Országos Városmarketing Díjátadót Budapesten.

A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület idén öt kategóriában pályázott, és nagy örömünkre MIND AZ ÖT KATEGÓRIÁBAN ELNYERTE  A GYÉMÁNT DÍJAT.

A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület idén öt kategóriában pályázott, és nagy örömünkre MIND AZ ÖT KATEGÓRIÁBAN ELNYERTE  A GYÉMÁNT DÍJAT.

Rendezvény-esemény kategóriában a II. Húsvéti Nyuladalom marketingkommunikációjával; Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában: Hello Siófok! pályázattal; Belső kommunikációs megoldások és tartalom kategória: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület tagságának megszólításával; Arculattervezés kategóriában az Itt kezdődik a Balaton! – Turizmusfejlesztés Siófokon pályázattal; Kis költségvetésű integrált kampány kategóriában a Jégvirágos Déli Party rendezvény marketing kommunikációjával!

AZONBAN ITT MÉG NINCS VÉGE A SIKEREKNEK.

Az idén először meghirdetett „HATÉKONYSÁGI KÜLÖNDÍJAT" annak a pályázó szervezetnek adták, amely a legalaposabb, legkidolgozottabb pályázatokat nyújtotta be.

Büszkék vagyunk rá, hogy ezt a különdíjat is Siófok nyerte el. Az elismerés mellé méltó jutalom is társul: az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. féléves médiafigyelési szolgáltatást ajánlott fel a Turisztikai Egyesületnek!

A sok gyémánt díj hozzájárult ahhoz is, hogy 2017-ben Somogy megye kapta a „Marketingaktív megye" elismerő címet, hiszen Siófoknak és Kaposvárnak köszönhetően megyénk zsebelte be idén a legtöbb díjat!

A díjat a Magyar Marketing Szövetség a Márkamonitorral közösen azzal a céllal alapította, hogy felhívja a figyelmet a települések fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketing tevékenységre, hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, elismerje, díjazza a szakmailag legjobb megoldásokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük