Márciusban televíziós kampány népszerűsíti az LG KP500-at
2 perc olvasásAz LG Electronics „Életre kel – egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére.
Az LG Electronics „Életre kel – egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére.
A jelenleg legkedvezőbb árú teljes érintőképernyős készülék reklámszpotját márciusban láthatja a nagyközönség. A 25 máspdperces szpottal hét televíziós csatornán, az RTL Klubon, a Viván, a Discovery, a Comedy Central, a Sport 1 és 2 és a Sport Klub adásában találkozhatnak a nézők. A kampány médiavásárlását a MindShare médiaügynökség végezte.
A készülék, kategóriája összes vonzó tulajdonságával rendelkezik, így teljes érintőképernyővel, QWERTY billentyűzettel, automatikusan forduló kijelzővel, valamint olyan csúcstechnológiákkal, mint a fejlett kézírásfelismerés és a mozgásérzékelős játékok.
A készülék emellett mindenki számára könnyen kezelhető, amit a fejlett, ugyanakkor egyszerű kezelőfelület, a készülékbe beépített érintőceruza és a 3 inch széles képernyő tesz lehetővé. A keskeny és könnyű LG KP500 fekete és ezüst színben kapható.
„A KP500 egy olyan teljes érintőképernyős mobiltelefon, amely a multimédiás telefonok legtöbb funkcióját tartalmazza, de kedvező ára révén a nagyközönség számára elérhetővé válik. Azért döntöttünk televíziós kampány mellett, hogy minél többen megismerhessék a készüléket" – mondta a kampány kapcsán Cseke Csinszka, az LG Electronics Magyar Kft. regionális GSM marketing menedzsere.
A telefon kártyafüggetlenül többek között a Photo Hallnál, illetve az LG napokban nyílt márkaboltjában kapható a Mammut II. Bevásárlóközpont második emeletén, az operátorok közül pedig először a Vodafonnál lehet megvásárolni.