Mennyit ér egy like?
A Vodafone kínálatában augusztus 15-én jelent meg a Red Infinity tarifacsomag, melyben a beszélgetések és az SMS-küldés mellett az adathasználat is korlátlan. A szolgáltató havidíjas tarifa portfóliójának június 6-i megújulásának köszönhetően pedig a legalacsonyabb havidíjas csomagok esetén sem kell kompromisszumot kötni a hanghívások és a mobilnetezés között, hiszen a Vodafone Pass csomaggal korlátlanul használhatók a legnépszerűbb közösségi applikációk is. Napjaink korlátlan adattengere azonban a temérdek lehetőség mellett olykor veszélyeket is rejt. Ezért idén a Vodafone Magyarország megrendezi az első #HashtagFestivalt, melyen a közösségi médiát jól ismerő sztárokkal, profi módon használó vloggerekkel és márkák képviselőivel, valamint a terület szakértővel lesz lehetőség találkozni..
Hogyan lehet kihasználni a korlátlan mobilnet kínálta lehetőségeket? Miként találjuk meg az egyensúlyt a digitális és a valós életünk között? Ezek olyan kérdések, melyekre kiemelten fontos, hogy a Z generáció és mindazok, akik a mobiljukkal fekszenek és kelnek, megkapják a megfelelő válaszokat. A Vodafone Magyarország felelős telekommunikációs szolgáltatóként ezért rendezi meg az első #HashtagFestivalt, amelyen a látogatók első kézből tanulhatnak olyanoktól, akik nem csupán használják a digitális világ nyújtotta lehetőségeket, de értenek is hozzá, hogyan kovácsoljanak előnyt belőle és miként védjék ki veszélyeit. A közösségi média önértékelést torzító hatása ugyanis a fiatalok körében napjaink egyik komoly problémája.
A szabadtéri, ingyenes #HashtagFestivalon négy interaktív kerekasztal beszélgetésen ismerhetik meg a látogatók az online generáció tartalomfogyasztását, az influencer-jelenség hátterét, valamint a digitális trendeket és a bennük rejlő üzleti lehetőségeket. A beszélgetések után pedig a Mary PopKids gondoskodik az igazi fesztivál hangulatról!
A #Trendszakértők szekcióban Steigervald Krisztián generációkutató, Csanda Gergely, a PlayIT ügyvezetője, Pintér Mónika, a 24.hu tech rovatának újságírója és Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója beszélnek majd a kütyüfüggőségről és a digitális identitásról. A #Sikeres vállalkozások kategóriában olyan márkák kaptak helyet, amelyek a közösségi média előnyeit használták ki üzleti lehetőségként – Susánszky Ádámot, a Zing Burger egyik ügyvezetőjét, Lenkey Ákost, a BP Shop társtulajdonosát és a TrollFoci szerkesztőit hallgathatják meg a látogatók. A #Hírességek blokk vendégei Kiss Ramóna, Csobot Adél és Puskás Peti lesznek, akik arról ejtenek majd szót, hogyan engednek betekintést a közösségi médiát használva a kulisszák mögötti életükbe. A #Vloggerek pedig – Nosika és Szabó Hédinke – elmesélik majd Lilunak, az esemény moderátorának, miként csinálhat valaki igazi karriert a közösségi média jelenlét segítségével.
Az ingyenes eseményen a kerekasztal beszélgetéseket követően hamisítatlan fesztiválhangulat kerekedik a Mary PopKids jóvoltából, hogy aztán egészen este tíz óráig DJ-re bulizhasson a közönség. Szeptember 14-én délután négy órától mindenkit vár a digitális világ a Vodafone Magyarország székháza mögötti füves területen. További részletek a Facebook eseményben!