Műlödik a Bónusz Brigád által kitalált modell, eredményes 2012.
A piacvezető szerep további erősödése és dinamikusan fejlődő forgalom jellemezte a Bónusz Brigád 2012-es évét, amely az első negyedév adatai szerint az idén is folytatódott.
A piacvezető szerep további erősödése és dinamikusan fejlődő forgalom jellemezte a Bónusz Brigád 2012-es évét, amely az első negyedév adatai szerint az idén is folytatódott. A tavalyi 79%-os forgalomnövekedés 1,86 milliárd forintos forgalmat és 16 milliós nyereséget jelentett. 2012 végére 100-ról 17-re csökkent a közösségi vásárló portálok száma. A Bónusz Brigád azzal különbözteti meg magát, hogy többet, jobbat ad vásárlóinak.
Működik a modell
A Brigádnak 2.851 partnere van, amelyek közül 1.467 visszatérő partnerünk. Nemcsak a vásárlók értékelhetik a Brigádon keresztül kipróbált szolgáltatásokat, hanem a szolgáltatók is értékelhetik a Brigád vásárlóit. Ez a garancia arra, hogy mind a vásárlók, mind a partnerek elégedettek. A partnereink elégedettségét mutatja, hogy 51%-uk visszatérő, ezen belül is a szállodai partnereink 65%-a legalább kétszer hirdetett az oldalon.
„Míg a kuponok árleszállításról, akciókról, alacsony árakról szólnak, addig versenytársaival szemben a Brigád egyedüliként bónuszokat kínál, amelyek hozzáadott értéket nyújtanak mind felhasználóiknak, mind pedig üzleti partnereinek." – mondta Heller Gábor, a Bónusz Brigád egyik alapító-tulajdonosa.
A Brigáddal egészségesebb
2012-ben új trend, hogy az egészségügyi szolgáltatások és termékek egyre népszerűbbek a Brigádon, amelyek pozitív társadalmi hatásai sem elhanyagolhatóak. Heti 2-3 szűrővizsgálat kerül fel az oldalra, amit a tavalyi évben 6.009 felhasználó vásárolt, többek között fogászati, szemészeti, egészségügyi szűrővizsgálatokat. Csak fogászati kezelésre 9.032-en jutottak el a Brigádnak köszönhetően. A teljes egészség kategóriában 20.014 bónuszt vettek meg 2012-ben.
Népszerűek voltak az egészségmegőrző termékek is, vitaminok, étrend-kiegészítők, egyéb egészségügyi termékek (lázmérő, vércukormérő, stb.) is. Ezek forgalma a tavalyi év utolsó negyedétől ugrott meg jelentős mértékben, amelyekből 2012-ben összesen 11.358 darabot értékesített a Bónusz Brigád.
A sport iránt is nagy az érdeklődés. Az éves forgalom 9%-át teszik ki a különböző fitness ajánlatok, amelyek közül tavaly a Speedfitness volt a legnépszerűbb, amelyet 8.876-an vásároltak meg.
Minden nagyvárosban helyi ajánlatok
2012-ben, a terveknek megfelelően, tovább terjeszkedett a Brigád és a 2011-ben elindított Szeged, Miskolc, Debrecen és Kecskemét után 2012-ben Pécsett, Győrben, Székesfehérváron, 2013. május 27-étől Nyíregyházán is elérhetőek a Brigád ajánlatai. Így mára a Bónusz Brigád egyedüliként Magyarország 9 legnagyobb városában kínál helyi ajánlatokat.
2012-ben a Brigád jelentősen növelte előnyét a versenytársaival szemben
„A Bónusz Brigád 2012-es pénzügyi teljesítése csak egyike a mérőszámoknak. Számunkra legalább ennyire fontos, hogy a felhasználóink és a partnereink elégedettek legyenek velünk." – mondta el Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapító-tulajdonosa.
"A teljes piac 12 ezer ajánlatából 6500 db köthető az első három szereplőhöz, ennek 65%-át a Bónusz Brigád teszi ki a maga 4200 ajánlatával – a piacvezetőnek így önmagában közel kétszer annyi ajánlata volt 2012-ben, mint a második és harmadik szereplőnek együttvéve.".
"A Bónusz Brigád egymaga 55 ezerrel több bónuszt értékesített, mint a Kupon Világ és a Napi Tipp együttesen, a piacvezető adta így a vizsgált bónuszok/kuponok 54%-át."
eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.
Tovább bővül a kínálat
Az idei évben a termékpaletta és a szolgáltatások tekintetében is további bővülés várható, és a nyár folyamán indul a Divat és Luxus kategória. Így a mostani Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-ital, Kikapcsolódás és Oktatással együtt immáron 8 kategóriában, egyidőben 100-150 ajánlattal várja felhasználóit a Brigád.
A Bónusz Brigád tavalyi forgalmában jelentősen növekedett a termékek aránya, így 2012-ben már 17%-ot tett ki a termékértékesítés, amely az idei első negyedévben 22%-ra emelkedett tovább. A szolgáltatások és termékek területén is megfigyelhető volt a szezonalitás erősödése: míg ősszel és télen a legkelendőbbek az egészségmegőrző szolgáltatások voltak, addig nyáron és tavasszal az utazások és a szabadtéri programok iránt nőtt meg az érdeklődés.
Az élményalapú szolgáltatások területén az elmúlt időszakban a szabadulós játékok voltak a legnépszerűbbek, de sokan éltek a segway, a billiárd, gokart vagy az élményhelikopterezés kipróbálásának lehetőségével is. Továbbra is nagyon népszerű volt a paintball, az éles és laser lövészet, sárkányrepülés és a siklóernyős oktatás.
Segít a Brigád
A Bónusz Brigád díjjal is elismert egyedülálló közösségi adakozási programja, a Segít a Brigád, a brigádtagoknak köszönhetően minden hónapban egy-egy civil szervezetet részesít pénzadományban. Az így összegyűlt összeget a Brigád minden hónapban további 100.000 forinttal egészíti ki. A 2011 januárja óta futó adakozási programnak köszönhetően 2012-ben a felhasználóinkkal közösen 2,4 millió forinttal segítettük az alábbi szervezeteket.
Magyar Hospice-Palliatív Egyesület |
518.600 Ft |
Menedék Egyesület |
168.900 Ft |
Gólyahír Egyesület |
220.000 Ft |
Salva Vita Alapítvány |
170.400 Ft |
Egy Csepp Figyelem Alapítvány |
126.000 Ft |
Hajrá Peti! Alapítvány |
166.900 Ft |
Csoma Szobája Alapítvány |
155.900 Ft |
Pannon Mentőkutyás Alapítvány |
241.000 Ft |
Igazgyöngy Alapítvány |
157.300 Ft |
Munka-Kör Alapítvány |
140.900 Ft |
Ments Életet Közhasznú Alapítvány |
154.500 Ft |
Magyar Ifjúsági Vöröskereszt |
157.100 Ft |
A Heller Gábor és Kaprinay Zoltán által 2010-ben alapított Bónusz Brigád az első és legnagyobb közösségi vásárló portál Magyarországon. A cég felkutatja a legjobb helyeket, lealkudja az áraikat, és meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének. A Facebookon közel 350.000 rajongójuk van, a vásárlók pedig a Brigádnak köszönhetően eddig már több mint 6,5 milliárd forintot spóroltak. A Bónusz Brigád 2011 novemberében lett alapító tagja a Slevomat Group nemzetközi hálózatának, amely 7 ország piacvezető közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A Brigád 2011-ben megkapta az év honlapja díjat, jótékonysági programjának köszönhetően a MAF Leginnovatívabb Támogatói Programjai közé került, valamint 2012 márciusától a Magyar Szolgáltatás minősítés büszke viselője. Az Álommeló.hu weboldalt az Év kreatív megoldásának választották Az Év Honlapja 2012 díjkiosztóján, míg a Brigád weboldalát 2012-ben a Kiváló magyar tartalom elismerésével jutalmazták az e-Festivalon. A Segít a Brigád programnak köszönhetően eddig összesen 6,6 millió forinttal segített a Brigád és felhasználói összesen 27 civil szervezetnek.
Sajtóforrások: http://www.bonuszbrigad.hu/sajto
Facebook: http://www.facebook.com/bonusz.brigad
Twitter: http://twitter.com/bonuszbrigad
YouTube: http://www.youtube.com/bonuszbrigad
RSS feed: http://www.bonuszbrigad.hu/feed/rss