2025.június.21. szombat.
Saját történeteik és kihívásaik megosztásával mutatták meg egyéniségüket a C-generáció tagjai a B.U. és STR8 parfümök nyárindító kampányában. A kampány közösségimédia-felületeinek összehangolt működésével és az influencerek bevonásával a SAKKOM Interaktívot bízta meg a parfümök hazai forgalmazója, a Sarantis Hungary Kft.

 

Elsőre talán meglepő, hogy egy alapvetően vezetékes technológiában jelen lévő infokommunikációs megoldásszállító, az Invitech Solutions alapító tagként vállal szerepet a nemrégiben megalakult „5G koalíció" munkájában. A társaság kompetenciái és infrastrukturális adottságai azonban nagyban hozzájárulhatnak a technológia széles körű hazai elterjedéséhez.

 

A You Tube időnként meglepetéssel tud szolgálni. Most is ezt tette. Ugy tűnik készítőinek jóváhagyásával de megjelent rajta az Iron Sky teljes film, magyar felirattal(is). A film az évszázad paródiája, mindössze az a baja, hogy független filmesek készítették. No meg nincsenek oda a Political Correkt beszédért, igy az amerikai (és sok más) rendszer gyilkos paródiája is egyben.

...