EuroAstra

Philip Kotler gondolatai a válságról a Magyar Fogyasztó Szabadidő Konferencián

Philip KotlerPhilip KotlerGfK Hungária Piaci Trend Hírlevelének Különszámából első ízben ismerhetik meg a marketing szaktekintélyének gondolatait a globális válság kezeléséről.

Philip KotlerPhilip KotlerGfK Hungária Piaci Trend Hírlevelének Különszámából első ízben ismerhetik meg a marketing szaktekintélyének gondolatait a globális válság kezeléséről.

 

     A Magyar Fogyasztó Platform (MFP), február 18-án rendezi meg MF Szabadidő Konferenciát, ahol az érdekfeszítő előadások mellett a résztvevők kézhez kapják Philip Kotler A marketing kihívásai 2009-ben – a globális válság kezelése című okfejtését, amely betekintést nyújt a globális gazdasági válság kezelésének lehetőségeibe és mindazon kihívásokba, melyekkel a marketing 2009-ben minden bizonnyal szembesülni fog.

A GfK Hungária kiadásában megjelenő kommentárból kiderül, hogyan is vélekedik Philip Kotler, a világ egyik legelismertebb marketing szakembere az egész gazdasági világot alapjaiban megrázó válságról.

Nemcsak a vállalat helyzetének és a marketing szerepének átgondolására és átalakítására hívja fel a figyelmet, hanem arra is megoldásokat kínál, hogyan vegyük észre a válság veszélyei mögött húzódó lehetőségeket.

http://www.gfk.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük