Reklám szponzorálta internet és TV szolgáltatás, itthon is terjed
A Btel 2014. február 1-jén indult Xprime szolgáltatása eredetileg 16 különböző internet csomagban volt elérhető. A Business Telekom fejlesztői folyamatosan dolgoznak azon, hogy bővítsék az Xprime szolgáltatási körét. Így három héttel az indulás után már nem csak az internet, hanem az IPTV előfizetés is ingyenessé tehető. A 36 új csomaggal már 52 különböző internet és tv előfizetési konstrukcióban lesz elérhető a BTel új szolgáltatása.
A Btel 2014. február 1-jén indult Xprime szolgáltatása eredetileg 16 különböző internet csomagban volt elérhető. A Business Telekom fejlesztői folyamatosan dolgoznak azon, hogy bővítsék az Xprime szolgáltatási körét. Így három héttel az indulás után már nem csak az internet, hanem az IPTV előfizetés is ingyenessé tehető. A 36 új csomaggal már 52 különböző internet és tv előfizetési konstrukcióban lesz elérhető a BTel új szolgáltatása.
Az Xprime egy vadonatúj szolgáltatás, amelynek segítségével tartósan csökkenthető – akár lenullázható – az internet és most már a tv előfizetés havidíja is a Btel ügyfelei számára. Az indulást követő első héten már 9000 háztartás igényelte az Xprime-ot az elmúlt két hétben ez a szám már közel 24.000-re emelkedett.
Az új szolgáltatás Facebook oldala az Xprimeworld február 5-én indult és három hét alatt közel 50 000 rajongót gyűjtött. Az Xprime azonban nem csak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról is komoly és tömeges érdeklődés mutatkozik a termék iránt.
„A BTel folyamatosan dolgozik azon, hogy az Xprime minél több csomagban elérhető legyen az ügyfelek számára, ezt szolgálja, a mostani bővítés is. Hétfőtől a teljes mikrohullámú hálózatunkat is becsatoljuk a rendszerbe, így már azon is elérhetővé válik az új szolgáltatásunk. Folyamatosan és nagy mennyiségben keresnek minket a potenciális hirdetők és elérhető közelségbe került az első országos franchise szerződés véglegesítése is" – mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.
Az új szolgáltatásban a rendszer böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklám blokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, amelyeket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet előfizetés havidíját. Az Xprime esetében egy átlagos napi internet használat mellett (3-4 óra/nap) 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud "lenullázni" egy átlagos (3000 Ft-os) előfizetési díjat. Az új termék nagy előnye, hogy nem lassítja az internetet, így megmarad a felhasználói élmény és a reklámok megnézése is mindössze két percet vesz igénybe.
Egy jól átlátható és ellenőrizhető rendszer biztosítja az ügyfelek számára a folyamatos tájékoztatást. Az előfizetők az Xprime mellé saját webirodát is kapnak, ahol pontosan nyomon tudják követni a kreditek számát és jóváírásuk státuszát.