EuroAstra

S. Pellegrino és a Bulgari közös csillogása. A S. Pellegrino bemutatta a Bulgari által tervezett egyedi címkéjét.

2011. őszétől A S. Pellegrino szénsavas ásványvíz legendás üvegét ezúttal a Bulgari 1965 Vintage kollekciója alapján tervezett címke ékesíti. A limitált ideig elérhető különleges címke, egy csodálatos arany nyakláncot ábrázol, melyet briliáns csiszolású gyémántok, türkiz, ametiszt és smaragd különlegességek díszítenek. Ez az egyedi darab, amely egyesíti a lekerekített formákat, a merész színeket és a különleges drágaköveket, a hatvanas évek Bulgari stílusának egyediségét, kifinomultságát és eleganciáját idézi.

2011. őszétől A S. Pellegrino szénsavas ásványvíz legendás üvegét ezúttal a Bulgari 1965 Vintage kollekciója alapján tervezett címke ékesíti. A limitált ideig elérhető különleges címke, egy csodálatos arany nyakláncot ábrázol, melyet briliáns csiszolású gyémántok, türkiz, ametiszt és smaragd különlegességek díszítenek. Ez az egyedi darab, amely egyesíti a lekerekített formákat, a merész színeket és a különleges drágaköveket, a hatvanas évek Bulgari stílusának egyediségét, kifinomultságát és eleganciáját idézi.

Ezen összetéveszthetetlen stílusjegyek alapján esett a választás a nyaklánc motívumra, amely kizárólag az éttermekben és szállodaláncokban elérhető S.Pellegrino üvegek címkéjét díszíti.

A Bulgari és a S.Pellegrino az „Olasz Tehetségek" programja keretében értelmezte újra a klasszikus formájú palackok ruháját, így közvetítve világszerte az olasz kultúrát és stílust. Az egyedi palackok ötvözik a Bulgari ékszerek eleganciáját, kivételes stílusát, egyedi színeit, így téve még különlegesebbé a 112 éves múltra visszatekintő kivételes minőségű S.Pellegrino prémium ásványvizeket.

A „S.Pellegrino sparkles with Bulgari", azaz a két márka közös ragyogásaként ismert kampány szeptember közepén indult Olaszországból. Mintegy 50 millió 0,75L palack kerül forgalomba, elhozva az olasz kiválóság időtlen csillogását a világ legjobb éttermeibe, köztük Magyarországra is. A világszerte elismert kiváló minőségű olasz prémium ásványvíz új ikonikus üvegpalackja hazánkba októberben érkezett meg és három hónapon keresztül érhető el.

A Kékkúti Ásványvíz Zrt. által forgalmazott exkluzív, limitált szériájú ásványvizet mostantól viszontláthatjuk a legszínvonalasabb éttermek asztalain, többek között a Callas, a Fausto's, a TG ltaliano, a Porcellino Grasso, valamint az Alessio éttermekben is.

A From The Maker Hungary Kft. üzemeltetésében lévő Online Hipermarket az alábbiakat állapítja meg a San Pellegrino szénsavas ásványvízről:

„Az olasz vizeket a világ legjobb éttermeiben, több mint 120 országban szolgálják fel. Sommelierek és vezető chefek ismerik el a San Pellegrino természetes értékeit világszerte, hiszen az olasz vizek kiemelik a legfinomabb ételek és borok ízeit. Egyedi ásványi anyag tartalom jellemzi a márkát, amely a különleges forráshelynek köszönhető. A termékek eredetük folytán kiváló minőségűek, megtestesítik az olasz eleganciát: az öröm, az egészség és a jólét együttesét. A legnagyobb olasz ásványvíz palackozóként elkötelezett abban, hogy figyeljen a bolygó vízkészleteire. Emellett felelősen és szenvedélyesen dolgozik azon, hogy biztosítsa ezeket az erőforrásokat a jövő számára. Főbb összetevők (mg/L): szulfát 459, hidrogénkarbonát 239, Kalcium 181, Klorid 57,5, Magnézium 53,5, Összes oldott ásványianyag tartalom 960."

 

A San Pellegrino történetében a tavalyi év volt az első, amikor nem saját cége tervezte az ásványvíz címkéjét. Akkor is az „Olasz Tehetségek" programja keretében történt a megújulás.

A klasszikus formájú palackok ruháját a neves itáliai divatház, a MISSONI tervezte és igazi olasz modell született. 2010. júniusában mutatták be – hol is máshol, mint – a milánói divathéten. A frissességet és ragyogást megszemélyesítő, kékes cikk-cakk, hullámos motívumokkal öltöztetett San Pellegrino tavaly is októberben érkezett limitált szériában Magyarországra. A tervezők gondoltak a gyűjtőkre is, hiszen néhány száz palackot, kézimunkás textíliával – a sajátságos forma és színvilág megőrzésével – is piacra bocsátottak. A designer palackokból nálunk 15 ezer került forgalomba. Kíváncsi lennék hogyan vélekedtek a gyűjtők azokban az időkben és hány darab található meg belőlük napjainkban.

A „S.Pellegrino sparkles with Bulgari" limitált szériás üveg a magyar sajtó részére a 2011. október 27-én megrendezésre került Chivas Luxury Club eseményen mutatkozott be. A kiválasztott éttermek mellett a különleges palackkal találkozhatnak még a vendégek a
december 1-én megrendezésre kerülő Chivas Luxury CIub eseményen és a december 2-án megrendezésre kerülő Absolut Mode elnevezésű exkluzív téli divateseményen.

A mostani bemutatkozásuk teljesen egyszerű, sallangmentes volt, talán ezért is tetszett igazából. Nem volt dübörgő zenei aláfestéssel a tenger hullámzó zaja mellett vagy az Alpok fenséges vidékén csábos hölgyekre ömlő vagy cseppekben hulló ásványvíz permet, s közben suttogó, kéjes hangon, hogy San Pellegrino. A palackok szolidan egymás mellett várakoztak, előttük poharakba – de micsoda poharakba! – kitöltve a víz és a hostessek kínálásának nem lehetett ellenállni: Tessék, kóstolják meg!

Megkóstoltam. Valóban fenséges.

 

Lantai József   

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük