Termékelőnyre koncentráló keresőkampány a Volkswagen Caddy Maxi Life számára, a Google és az ETARGET hálózataiban
2 perc olvasásA tervezett látógatószámot túlteljesítve zárta őszi kereső-kampányát a Volkswagen Caddy Maxi Life. Az Arcus Search a kampány megtervezése és futtatása mellett versenytárs-elemzést is készített a Google és az ETARGET keresőhirdetési és tartalomhálózati rendszereiben.
A tervezett látógatószámot túlteljesítve zárta őszi kereső-kampányát a Volkswagen Caddy Maxi Life. Az Arcus Search a kampány megtervezése és futtatása mellett versenytárs-elemzést is készített a Google és az ETARGET keresőhirdetési és tartalomhálózati rendszereiben.
A Volkswagen családi autója, a Caddy Maxi Life olyan családi autó, mely hét személy plusz csomagok kényelmes befogadására alkalmas, ráadásul a hátsó sor utasai sem a gyűrődési zónában ülnek. A gyerekek biztonságára is különös gondot fordító márka 2008 őszén keresőkampányal támogatta értékesítési céljait. Párhuzamosan a Caddy Maxi Life keresőkampánnyal a Volkswagen versenytárs-elemzéssel is megbízta ügynökségét.
Az Arcus Search kampányzáró prezentációjában szokatlanul magas átkattintási arányokról számolhatott be: a Google keresőhálózatában például az egyik szócsoportra 15,5%-os CTR-t ért el a kampány. Az ETARGET főleg tartalomhálózati hirdetéseivel szerepelt hatékonyan, a partneroldalakon megjelenő hirdetések meglepően olcsón hoztak látogatókat az autómárka weboldalára.