Tévékampányt indít a T-Home
A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette.
A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette.
Az április 12-től látható kampány célja, hogy a T-Home által nyújtott tévészolgáltatásokon (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül bárki megismerhesse a tévészolgáltatások legújabb generációját. A már megszokott, széles csatornakínálat mellett a T-Home digitális tévé-előfizetései "tűéles" képet, rendkívül jó hangminőséget, illetve a HD csomagok HD-minőségben sugárzott tévécsatornákat is nyújtanak, amelyekkel még élvezetesebb a tévénézés. Ráadásul a negyven másodperces televíziós szpotban, valamint sajtóhirdetésben, óriásplakáton és online megjelenő ajánlat szerint az új, hűségidővel kötött T-Home tévé-elôfizetéssel heti 3 darab Samsung full HD-s LCD tévékészülék egyikét is meg lehet nyerni, amelyet a Szuperszerviz szakértő csapata házhoz visz és üzembe helyez.
A filmet a dán Esben Tonnesen készítette, aki korábban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag bevezetésével kapcsolatos szpotot is rendezte.