Új külső, változatlan tartalom: megújult Xerox papírok
Az új csomagolásA Xerox év elején jelentette be a vállalat történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását. A vevőorientációt és az innovációt kifejező, megújult márkakép és logó 2008. negyedik negyedévétől folyamatosan a papírok csomagolásán is visszaköszön. Az új grafika letisztultságot, minőséget tükröz, és a vállalat környezettudatosságát is hangsúlyozza.
Az új csomagolásA Xerox év elején jelentette be a vállalat történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását. A vevőorientációt és az innovációt kifejező, megújult márkakép és logó 2008. negyedik negyedévétől folyamatosan a papírok csomagolásán is visszaköszön. Az új grafika letisztultságot, minőséget tükröz, és a vállalat környezettudatosságát is hangsúlyozza.
A Xerox márka azzal a céllal újult meg 2008 januárjában, hogy kifejezze és egyértelművé tegye, mit jelent ma a Xerox: innovációt, vevőorientációt és egy vállalatot, amely termékeivel és szolgáltatásaival vásárlói és partnerei minden dokumentumkezelési igényét képes kielégíteni.
Az arculatváltás részeként a Xerox papírok is új csomagolásban, ám változatlan minőségben kerülnek a piacra jövő év elejétől. A régi csomagolást az újjal összehasonlítva számos különbséggel találkozhatunk: nemcsak új logó látható a régi, jól ismert külsőn, hanem teljesen új grafika jelenik meg a különböző típusú Xerox papírok csomagolásán. Az úgynevezett tömegpapírok, a környezetbarát papírok, a digitális színes és a retail papírok is hamarosan ebben a „köntösben" érhetők el partnereinken keresztül.
„A megújult csomagoláson két, eddig nem használt logó is megjelenik. Az egyik a „100% Performance Guaranteed", amellyel a cég garantálja a termék kiváló minőségét és problémamentes használhatóságát. A másik a „Commitment to Sustainability", amely a Xerox környezettudatosságát emeli ki. A vállalat ez irányú elkötelezettségét mutatja, hogy minden Xerox papír csomagolása és doboza újrahasznosított alapanyagból készül és újrahasznosítható" – hangsúlyozta Hámos Andrea, a Xerox papír és speciális média üzletágának vezetője.