Új MÁV-Start ügyfélszolgálati Iroda nyílt meg Miskolcon
A MÁV-START Zrt. 2009. február 2-án Miskolcon is megnyitotta az állomási, személyes Ügyfélszolgálati Irodáját az utasok kényelmesebb kiszolgálása érdekében. A Személyszállító Vasúttársaság a forgalmasabb pályaudvarokon ügyfélszolgálati hálózat kialakítását tervezi, a tavalyi évben, a budapesti Keleti pályaudvar volt az első helyszín.
A MÁV-START Zrt. 2009. február 2-án Miskolcon is megnyitotta az állomási, személyes Ügyfélszolgálati Irodáját az utasok kényelmesebb kiszolgálása érdekében. A Személyszállító Vasúttársaság a forgalmasabb pályaudvarokon ügyfélszolgálati hálózat kialakítását tervezi, a tavalyi évben, a budapesti Keleti pályaudvar volt az első helyszín.
Miskolcon, hétköznapokon reggel 6 órától este 20 óráig várják a MÁV-START Zrt. munkatársai az új Ügyfélszolgálati Irodában az utasokat. A szolgáltatások között, belföldi és nemzetközi információs szolgáltatás, illetve azonnali problémakezelésre van lehetőség. A vonattal utazók díjmentesen tárolhatják poggyászukat, a helyiségben játszósarok várja a gyermekeket.
A jövőben, az ügyfélszolgálati hálózat kiépítésével, még számos helyszínen találkozhatnak az utasok az Ügyfélszolgálati Irodákkal Budapesten és a vidéki nagyvárosokban.