EuroAstra

Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere

Új mérőeszközzel bővült Magyarország egyik médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.

 

Új mérőeszközzel bővült Magyarország egyik médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.

 

„Az új termék bevezetésének célja, hogy ügyfeleink az általuk meghatározott adatok figyelése és naplózása útján részletesebb információkat kaphassanak egy kampány eredményeiről, és később ezeket az eredményeket felhasználva a hirdetések célzásánál, pontosabb elérést biztosíthatnak a hirdetőiknek."– mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese.

 

Az új mérőeszköz lehetőséget ad a tartalomszolgáltatóknak, hogy feltérképezzék hirdetési felületeiket, vagy a felületeiken futó kampányokat. Megtudhatják például, hogy a weboldalaikon futó hirdetéseket melyik megyéből hányan látták, vagy milyen felbontású eszközökön keresztül nézték, esetleg milyen böngészőből és milyen operációs rendszeren keresztül látogatták a netezők.

 

A Custom Logger fejlesztése része egy innovatív hirdetéshatékonysági mérőrendszer kialakításának.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük