A jelenlegi gazdasági helyzetben szükségszerű, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások tulajdonosai minden elköltött forint helyét alaposan átgondolják. A hatékonyság utáni hajszában minden racionális vezető célja, hogy költségkímélőbb megoldásokkal csökkentse a vállalkozására háruló terheket. A VIRTUALAID által kínált, multimédiás eszközökön alapuló szolgáltatás az adminisztrációs költségek ésszerű minimalizálását teszi lehetővé.

 

A jelenlegi gazdasági helyzetben szükségszerű, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások tulajdonosai minden elköltött forint helyét alaposan átgondolják. A hatékonyság utáni hajszában minden racionális vezető célja, hogy költségkímélőbb megoldásokkal csökkentse a vállalkozására háruló terheket. A VIRTUALAID által kínált, multimédiás eszközökön alapuló szolgáltatás az adminisztrációs költségek ésszerű minimalizálását teszi lehetővé.

A virtuális asszisztencia lényegében innovatív elgondolású munkaszervezésről szól, ahol az adminisztrációs tevékenység jelentős része nem házon belül, hanem kiszervezett formában történik. Ennek következtében a vállalkozás nemcsak a további alkalmazottak foglalkoztatásával járó költségek alól mentesül, de az üzemeltetéshez kapcsolódó kiadások mértéke is redukálható. Ezen felül, a cég ügyeivel foglalkozó szakképzett vituális asszisztens munkája az innovatív munkaszervezésnek köszönhetően mennyiségileg és minőségileg is folyamatosan nyomonkövethető, így az ügyfél csak az elvégzett munka után fizet.

Tekintve, hogy a szolgáltatás igénybevételéből származó megtakarítás konkrét számokban mérhető, egyértelműen megmutatkozik a virtuális asszisztencia alkalmazásának vállalkozásra gyakorolt pozitív pénzügyi hatása. A megtakarított összeg pedig rég áhított fejlesztések, beruházások alapját képezheti. Bár minden vállalkozásnak fontos, hogy mennyit takaríthat meg, a vállalat azzal is tisztában van, hogy üzleti adatainak védelme legalább ilyen jelentőséggel bír. Ennek megfelelően a rendelkezésre bocsátott információ a legszigorúbb titoktartás mellett kerül feldolgozásra.

Mivel költségracionalizálásról beszélünk, ezért szükséges megjegyezni, hogy a virtuális asszisztencia nem a megszokott formában vett kiszervezésre alapul, hanem kizárólag vállalkozásra szabott költségcsökkentő megoldásokra. Ezen felül, ad hoc felmerülő munkaerőigény esetén nem szükséges fejvadász céghez fordulni, mivel a cég aktív virtuális asszisztens állománya meghaladja a 400 főt. Ennek eredményeként a legtöbb területen lehetőség van szakemberek prezentálására, akik segítségével elkerülhető a hozzá nem értésből adódó akadályok könnyűszerrel való leküzdése, illetve a bizalom megteremtésére a ma még nem ismert szolgáltatás iránt. Mindezekhez hozzáadódik a vállalat egyik fő alapelve, amely a magas hozzáadott értékkel rendelkező szolgáltatásokat jelenti, tehát ígérj kevesebbet és adj többet.

http://www.virtualaid.org/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük