A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata megtartotta 36. helyét a Business Week 2008 száz legjobb  világmárkáját felvonultató listáján. Az Interbrand által függetlenként értékelt rangsorban minden évben a világ legjobb vállalatait tüntetik fel.

 

A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata megtartotta 36. helyét a Business Week 2008 száz legjobb  világmárkáját felvonultató listáján. Az Interbrand által függetlenként értékelt rangsorban minden évben a világ legjobb vállalatait tüntetik fel.

A száz legjobb globális márkát ismertető jelentés bemutatja azokat a vállalatokat, amelyek az egyre erősödő piaci versenyben világszerte kiválóan teljesítenek, és fenn is tartják ezt a teljesítményt. Az összetett szempontok szerint csupán azok a vállalatok kerülhetnek fel a listára, amelyek legalább bevételeik egyharmadát külföldi értékesítésekből szerzik, vevőkörükön kívül is ismertek, valamint nyilvánosan hozzáférhetőek piaci és pénzügyi adataik.

A Canon márka értéke 10.876 millió dollárra emelkedett, amely az előző évhez képest 3 százalékos növekedést jelent, így a márka 2008-ban is megőrizte a listán 36. helyét. A jelentés kiemeli a Canon kiváló értékesítési teljesítményét, amelyet a nehéz piaci helyzet és az erős verseny ellenére ért el, valamint elismeri a Canon környezetvédelmi törekvéseit.

 „A Canon igen sikeres márka, és az eredmény bizonyítja elkötelezettségünket a kiemelkedő minőségű képalkotási megoldások iránt. Tevékenységünkben kulcsfontosságú az innováció és a vevők elégedettsége, ezért különösen nagy örömmel tölt el, hogy ismét világvezető márkaként ismerik el a Canont" – mondta James Leipnik a Canon EMEA régiójának kommunikációs és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

A márkákat értékük alapján rangsorolják, amelynek kiszámításához először megbecsülik, hogy a realizált bevétel mekkora százalékos aránya tulajdonítható a márkanévnek. Ezt követően a piacvezető szerep, a stabilitás és a globális jelenlét alapján meghatározzák a várható bevételekre ható kockázatokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük