2007-es EFFIE dijak Budapest: Ki nyer és ki nyel 2007 október 19-én
2 perc olvasásMagyarországon a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén immár hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az EFFIE-t, amely hazai viszonylatokban is az egyik legrangosabb szakmai elismerés. Kiderül az EFFIE Díjátadó Gálaestjén 2007. október 19-én este a Madách Színházban
Magyarországon a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén immár hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az EFFIE-t, amely hazai viszonylatokban is az egyik legrangosabb szakmai elismerés. Kiderül az EFFIE Díjátadó Gálaestjén 2007. október 19-én este a Madách Színházban
Idén már 10 kategóriába lehetett nevezni:
Nem tartós fogy. cikk – Étel, – Ital, – Egyéb
Tartós fogyasztási cikk
Társadalmi célú kommunikáció
Szolgáltatás – pénzügyi, – kulturális, – egyéb
Image (kísérleti kategória)
Telekommunikáció
A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani. Döntőbe 36 pályázat jutott, közülük kerülnek ki az arany-, ezüst, -bronz EFFIE nyertesek, valamint a „leg": a platina EFFIE-győztes. A büszke alkotókra az október 19-i Gálán derül fény.
Az 1996 évi EFFIE dijasok:
A helyszín nem véletlen, a tisztelt közönség nívós szórakoztatásáról ez alkalommal is gondoskodnak a szervezők és közreműködők, ahogy a finom falatokról is!
A 2007-es EFFIE támogatói: Axel-Springer Budapest, Axel-Springer Magyarország, RTL Klub, Sanoma Budapest, Outdoor, 90.9 Jazzy, Print&Go, T-online, Articsóka étterem, Angelo cukrászda, Budapest Highland Golf Club, Visualpower, Lindt
Jegyrendelés: http://www.maksz.com/ eszter@maksz.com