Magyarországon a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén immár hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az EFFIE-t, amely hazai viszonylatokban is az egyik legrangosabb szakmai elismerés. Kiderül az EFFIE Díjátadó Gálaestjén 2007. október 19-én este a Madách Színházban

 Magyarországon a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén immár hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az EFFIE-t, amely hazai viszonylatokban is az egyik legrangosabb szakmai elismerés. Kiderül az EFFIE Díjátadó Gálaestjén 2007. október 19-én este a Madách Színházban

Idén már 10 kategóriába lehetett nevezni:

Nem tartós fogy. cikk – Étel, – Ital, – Egyéb

Tartós fogyasztási cikk

Társadalmi célú kommunikáció

Szolgáltatás – pénzügyi, – kulturális, – egyéb

Image (kísérleti kategória)

Telekommunikáció

A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani. Döntőbe 36 pályázat jutott, közülük kerülnek ki az arany-, ezüst, -bronz EFFIE nyertesek, valamint a „leg": a platina EFFIE-győztes. A büszke alkotókra az október 19-i Gálán derül fény.

Az 1996 évi EFFIE  dijasok:

1.1. 2.2.
3.3. 4.4.

A helyszín nem véletlen, a tisztelt közönség nívós szórakoztatásáról ez alkalommal is gondoskodnak a szervezők és közreműködők, ahogy a finom falatokról is!

Az idei nevezettekAz idei nevezettek

A 2007-es EFFIE támogatói: Axel-Springer Budapest, Axel-Springer Magyarország, RTL Klub, Sanoma Budapest, Outdoor, 90.9 Jazzy, Print&Go, T-online, Articsóka étterem, Angelo cukrászda, Budapest Highland Golf Club, Visualpower, Lindt

Jegyrendelés: http://www.maksz.com/  eszter@maksz.com

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük