2012. február 3-án 06:00 órakor leállt a Malév. A Sixt Magyarország segítséget nyújt a járat nélkül maradt utasok számára
2 perc olvasásA Malév a világszerte mintegy 4 000 kölcsönzési ponttal rendelkező, Németország vezető autókölcsönző cégével, a Sixt-tel kötött együttműködési szerződést 2010 elején. A magyar légitársaság a nemzetközi hírnév, a szolgáltatások magas színvonala, azok kedvező ára, a brand és a hosszú távú együttműködési lehetőségek széles köre miatt voksolt a nagynevű autókölcsönző cégre.
A Malév a világszerte mintegy 4 000 kölcsönzési ponttal rendelkező, Németország vezető autókölcsönző cégével, a Sixt-tel kötött együttműködési szerződést 2010 elején. A magyar légitársaság a nemzetközi hírnév, a szolgáltatások magas színvonala, azok kedvező ára, a brand és a hosszú távú együttműködési lehetőségek széles köre miatt voksolt a nagynevű autókölcsönző cégre.
A Sixt Magyarország küldetésének és felelősségének érzi gondoskodni a Malév utasokról a légitársaság jelenlegi helyzetében is. Ezért kedvezményes autóbérlési ajánlatot dolgozott ki azon utasok számára, akiknek járatát törölte a Malév.
A Sixt Magyarország speciális csomagajánlatot tett közzé azon utasok számára, akik járatát törölte a Malév. A törölt járatú Malév jegy / foglalás bemutatása ellenében, az azon megjelölt út kapcsán a Sixt az aktuális Interneten elérhető kondícióihoz képest -15%-os kedvezmény mellett kínálja autókölcsönző szolgáltatását magyarországi felvétel esetén a Malév járat nélkül maradt utazóközönségnek. A kedvezmény az egy utas bérletekre és azok kiegészítő díjára is vonatkozik, azaz a gépkocsi felvétele Magyarországon történik, leadás Európa bármely Sixt kirendeltségén lehetséges.