CocaCola Light

A hétköznapi emberekben is rejlik egy izgalmas oldal, amely kivételessé és vonzóvá teszi õket. Az már csak rajtunk múlik, hogy nemtõl és kortól függetlenül teret engedünk-e az izgalmaknak és belevágunk-e a kalandba.

  CocaCola Light

A hétköznapi emberekben is rejlik egy izgalmas oldal, amely kivételessé és vonzóvá teszi õket. Az már csak rajtunk múlik, hogy nemtõl és kortól függetlenül teret engedünk-e az izgalmaknak és belevágunk-e a kalandba.

1982-ben lépett színre a világ elsõszámú cukormentes üdítõje, a Coca-Cola light (Diet Coke). Hogy milyen régen is volt ez? Ebben az évben néztük meg E.T.-t, a kedves és barátságos földönkívülit a mozikban, és lett világhírû az aerobik Jane Fondával…

Az 1982-ben forradalmi újításnak számító Coca-Cola light-ból naponta 119 millió pohárral fogyasztanak a világ 173 országában. A cukormentes üdítõk világpiacán, akárcsak itthon is kategóriavezetõ a márka. Az üdítõital-piacon 1982-ben szinte nem is létezett az alacsony kalóriatartalmú szegmens: a Coca-Cola light bevezetése nem csak a vállalat, de a teljes kategória számára is áttörésnek számított.

?Amikor a Coca-Cola light megkezdte pályafutását 1982-ben, elsõként buzdította szlogenjével az embereket, hogy 'Csak az íz kedvéért' fogyasszák. Cukor nélkül és a Coca-Cola név eredetiségével pont azt kínálta, amire mindenki vágyott." – mondta Katie Bayne, a The Coca-Cola Company észak-amerikai marketing igazgatója. – ?Negyed évszázaddal késõbb a Coca-Cola light továbbra is a világ legkedveltebb cukormentes buborékos üdítõje és továbbra is nap mint nap frissíti fogyasztóit az általuk annyira kedvelt egyedülálló ízzel."

Egy olyan világmárkának, mint a Coca-Cola light, személyisége van, amely az ízébõl, csomagolásából és a róla szóló reklámokból áll össze. A Coca-Cola light kezdetektõl fogva egy olyan magabiztos és kifinomult hangot szólaltatott meg, amely egyszerre testesíti meg a felnõtt stílust és a teljes életet.

?Majdnem 100 évig, a Coca-Cola light bemutatásáig a Coca-Cola nevet kizárólag a klasszikus ?Coke" üdítõnek tartottuk fenn." mondta el Philip Mooney, a
The Coca-Cola Company Archívum Vezetõje. ?A Coca-Cola light megjelenése volt az elõfutára számos korszakalkotó újításnak az üdítõiparban, valamint segített a vállalatot gyors sikerpályára állítani – mára már több mint 400 különbözõ márkát kínálunk szerte a világon."

25 év elteltével az E.T. – A földönkívüli címû film gyermek fõszereplõje, Drew Barrymore sikeres, felnõtt színésszé cseperedett, az aerobik az egyik legnépszerûbb nõi mozgásforma, míg a Coca-Cola light mindig megújulni kész, de kifinomultságában és állandó stílusával mindennapi életünk részévé vált.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük