Az innovatív üveg csomagolások megőrzik az italok frissességét és nem szennyezik a környezetet
Az O-I, a november 12-14-ig, Nürnbergben megrendezésre kerülő BRAU Beviale szakvásáron idén is bemutatja új tervezésű, fenntartható üvegcsomagolási megoldásait. A 4-es pavilon 433-as számú standjánál a látogatók megismerhetik az üveg speciális tulajdonságait, egyedülálló előnyeit és megtekinthetik a sör- és az alkoholmentes italok piacára szánt legújabb üvegcsomagolásokat.
Az O-I, a november 12-14-ig, Nürnbergben megrendezésre kerülő BRAU Beviale szakvásáron idén is bemutatja új tervezésű, fenntartható üvegcsomagolási megoldásait. A 4-es pavilon 433-as számú standjánál a látogatók megismerhetik az üveg speciális tulajdonságait, egyedülálló előnyeit és megtekinthetik a sör- és az alkoholmentes italok piacára szánt legújabb üvegcsomagolásokat.
"Az üveg a legtisztább és leginkább fenntartható csomagolóanyag, melynél megfelelőbbet találni sem lehetne az ételek és italok tárolására," mondja Heikki Tuomala, az O-I európai sör piacának marketing igazgatója. "Az üveg kémiailag semleges anyag, így tökéletesen megőrzi a benne tárolt étel vagy ital ízét és zamatát, megvédi a külső anyagok negatív hatásaitól."
Az üveg további előnye a fenntarthatósága. Színétől és formájától függetlenül korlátlan alkalommal újrahasznosítható, anélkül hogy a minősége romlana. A mai környezettudatos világban, az üveg csomagolóanyag igazi érték. "Ez a legfontosabb üzenet, melyet mindenképp szeretnénk eljuttatni a szakvásár látogatóihoz", mondja Tuomala.
Innovatív üvegcsomagolások a sör piac számára
"A sör szegmensben, a vásárlók és a gyártók egyaránt a hagyományos visszaváltható üvegeket részesítik előnyben", mondja Tuomala. Ugyanakkor az egyéb, speciális üvegek (melyek közül többet is bemutatnak a szakvásáron az O-I standjánál) is egyre népszerűbbé válnak. A kisebb és a nagyobb sörfőzdék is előszeretettel alkalmaznak különböző dekorációt, hogy vizuálisan jól elkülönüljenek termékeik a többitől, és hogy minél inkább megfeleljenek a vásárlók igényeinek. "Azonban a dekoratív külsőnek köszönhető kitűnés még nem elég, a csomagolásokkal szemben ma már van egy másik fontos elvárás, fenntarthatónak is kell lenniük," teszi hozzá Tuomala.
Innovatív gyártási eljárásainak köszönhetően, az O-I élenjár a dizájn fejlesztésekben. Jó példa erre a híres Budweiser Budvar számára nemrégiben tervezett üveg család. Az O-I közreműködésével kifejlesztett, új hosszú nyakú zöld színű üvegek (az 500 ml-es visszaváltható üveg és a külkereskedelemi forgalomra szánt, könnyebb súlyú, 330 ml-es nem visszaváltható üveg) a márka versenyképességének előnyeit hivatottak erősíteni. Az üvegek egyedülálló hosszú nyakát még hangsúlyosabbá teszi a rányomott négy darab "B" betű.
Érdekességek a sör és az alkoholmentes italok szegmenséből
A fenntarthatóság jegyében, az O-I standjánál a sör és az alkoholmentes italok szegmense számára tervezett újdonságokat mutatjuk be. "Az érdekességek között megtaláljuk az új üvegcsaládot, melyet kifejezetten a true fruits[1] márka számára fejlesztettek ki", mondja Matthias Warneke, az O-I alkoholmentes italok európai piacának marketing igazgatója. Az üveg a lehető legjobb választás, hogy megőrizzük az italok természetes összetevőit és megtartsuk zamatukat, így a true fruits üvegek fontos részét képezik az O-I természetességet szem előtt tartó elveihez, és nagymértékben hozzájárultak a piacon elért sikerekhez.
[1] Frissen facsart, rostos gyümölcsturmix, mely adalékanyag-mentes, esetenként joghurttal keverik, pár órán belül fogyasztandó.