A HP kibővített tanácsadási szolgáltatása a távközlési cégeknek
A HP kibővített tanácsadásai szolgáltatásaival a távközlési cégek üzletmenetüket átalakítva javíthatnak az ügyfélkiszolgálás színvonalán, ésszerűsíthetik működésüket és gyorsíthatják az új szolgáltatások bevezetését. A HP arról is beszámolt, hogy új megbízást kapott Magyarország vezető távközlési szolgáltatójától, a Magyar Telekomtól.
A HP kibővített tanácsadásai szolgáltatásaival a távközlési cégek üzletmenetüket átalakítva javíthatnak az ügyfélkiszolgálás színvonalán, ésszerűsíthetik működésüket és gyorsíthatják az új szolgáltatások bevezetését. A HP arról is beszámolt, hogy új megbízást kapott Magyarország vezető távközlési szolgáltatójától, a Magyar Telekomtól.
A bővített és kiterjesztett HP Solution Consulting Services (HP SCS) portfólió szolgáltatásai elősegítik az átfogó, nagyvállalati szintű transzformációs projektek megtervezését és lebonyolítását a távközlési szolgáltatóknál. A HP új tanácsadási képességekkel egészítette ki kínálatát, bővítette a tanácsadóinak létszámát és a közelmúlt átszervezési projektjei során felhalmozott szakértelmét is beépítette alapmódszertanába. A HP SCS szolgáltatásportfólió sokféle megoldásszükséglet kielégítésére alkalmas. A távközlési szolgáltatók így rugalmasan, kiemelt üzleti céljaikhoz illesztve választhatják ki, kombinálhatják és testre szabhatják a különféle rendelkezésre álló képességeket.
A Magyar Telekom Csoport a HP-t bízta meg egy egységes szolgáltatásmenedzsment réteg kialakítására, amely biztosítja a létesítési és aktiválási folyamatok automatizálását és egységesítését. A HP SCS tanácsadói újratervezték a szolgáltatás létesítést, egységesítették az interfészeket, alkalmazásokat integráltak és projektirányítási feladatokat láttak el.
A Magyar Telekom egyéni és üzleti ügyfeleknek nyújt vezetékes, mobil és szélessávú szolgáltatásokat. A Magyar Telekommal folytatott konzultációt követően a HP egységes, konszolidált szolgáltatáslétesítési és ‑aktiválási (SPA) platformot dolgozott ki a vállalat számára, amelynek magjában a HP Service Activator alkalmazásával automatizálja a szolgáltatások aktiválását. Jelenleg már ezt a megoldást használják az új generációs IP-szolgáltatásoknál, és a Magyar Telekom tervei szerint a következő időszakban a szolgáltatásportfóliója többi elemére is kiterjeszti az új platformot.
A rugalmas platform növelte a hatékonyságot, csökkentette a költségeket és lerövidítette a létesítési időt. Emellett megteremtette az alapjait egy átfogóbb szolgáltatásmenedzsment réteg kialakításának, amely az összes OSS-elemet bekapcsolja a platform keretrendszerébe.
„Tanácsadási szakértelmével a HP megmutatta, milyen filozófiát érdemes követni működésünk fő területének átalakításakor" – nyilatkozta Szász Attila, a Magyar Telekom szolgáltatásmenedzsmentért felelős vezetője. „A cég munkatársai bevált megoldást ajánlottak és a testre szabásához szükséges szolgáltatási szakértelmet is rendelkezésünkre bocsátották."
A TeleManagement Forum beválasztotta a Magyar Telekom SPA-projektjét a kiváló működést jutalmazó „Operational Excellence Award 2010" program döntősei közé.
Bővebben a HP SCS-ről: www.hp.com/go/SCS