EuroAstra

A Facebook-on folytatódik az EDF DÉMÁSZ image kampánya

Az "Áram a jövő energiája" néven szeptemberben indult image kampány folytatásaként elindította Facebook oldalát az EDF DÉMÁSZ. Az immár az EDF Hungária Facebook oldalon folytatódó image kampány célja, hogy a Facebook felhasználók körében is megismertesse az EDF DÉMÁSZ jövőbarát értékeit és CSR tevékenységét. A megújult oldalon a dél-magyarországi áramszolgáltató különböző alkalmazásokkal és nyereményjátékokkal hívja fel a figyelmet a fenntartható fejlődés és a jövőbarát, holnapközpontú gondolkodás fontosságára.

 

Az "Áram a jövő energiája" néven szeptemberben indult image kampány folytatásaként elindította Facebook oldalát az EDF DÉMÁSZ. Az immár az EDF Hungária Facebook oldalon folytatódó image kampány célja, hogy a Facebook felhasználók körében is megismertesse az EDF DÉMÁSZ jövőbarát értékeit és CSR tevékenységét. A megújult oldalon a dél-magyarországi áramszolgáltató különböző alkalmazásokkal és nyereményjátékokkal hívja fel a figyelmet a fenntartható fejlődés és a jövőbarát, holnapközpontú gondolkodás fontosságára.

 

Tavaly év elején, Időkapszula néven indította el az EDF DÉMÁSZ országos, több csatornára épülő kommunikációs kampányát, amely közel fél évig tartott. A márkaépítés az idén is folytatódik. Az EDF DÉMÁSZ szeptember elején országos óriásplakát kampánnyal indította idei image kampányát, majd televízió műsorok szponzorációjával és október elejétől reklámfilmekkel népszerűsítette az „áramot, mint a jövő energiáját".

 

A kampány folytatásaként, az EDF DÉMÁSZ decemberben EDF Hungária néven Facebook oldalát is elindította annak érdekében, hogy a Facebook felhasználók körében is megismertesse a vállalat jövőbarát értékeit és CSR tevékenységét. Az oldalt különböző nyereményjátékokkal és alkalmazással népszerűsítik a fejlesztők, az EDF Hungáriát lájkolók 2011. december 2-a és 2012. január 12.-e között jövőbarát nyereményjátékon vehetnek részt, melynek lényege, hogy a szélenergiában rejlő lehetőségekre hívja fel a játékos kedvű felhasználók figyelmét. A nyereményjáték során elektromos autó tesztvezetést, illetve környezetbarát ajándékcsomagokat sorsolnak ki a résztvevők között. Emellett az EDF DÉMÁSZ a Föld napján megkezdett faültetési kezdeményezése folytatásaként minden 100. lájkot egy újabb fa elültetésével teszi emlékezetessé.

 

„A Facebook oldal megújításával az volt a célunk, hogy még közelebb kerüljünk fogyasztóinkhoz és maximálisan kihasználjuk a közösségi média adta interaktivitás lehetőségét is. Fontosnak tartjuk, hogy ezen a fórumon ne csak mi kommunikáljunk, hanem fogyasztóink is elmondhassák véleményüket, valamint, hogy megtaláljuk azokat, akik a vállalattal közös értékeket vallanak és aktívan részt kívánnak venni a jövőbarát kezdeményezésekben. Az oldalon ennek megfelelően nem csak mi adunk energiatakarékossági tippeket, fogyasztóinkat is arra ösztönözzük, hogy megosszák velünk, és egymással a jövőbarát energia iránti elkötelezettségükkel kapcsolatos, mindennapokban használható ötleteket " – fogalmaz a kampány indulása kapcsán Péter Andrea, az EDF DÉMÁSZ Zrt. kommunikációs vezetője.

 

Az EDF Hungária Facebook oldalát az Euro RSCG Budapest működteti, az oldal technikai hátteréért szintén a reklámügynökség felel.

 

http://www.facebook.com/pages/EDF-D%C3%A9m%C3%A1sz-Szeged-VE/176806475713060

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük