Az Auto Bild allrad magazin megítélése alapján a Goodyear ultra nagy teljesítményű abroncsa a legjobb. A tesztek során végig magas pontszámot elérő abroncsot rendkívül kiegyensúlyozott közúti abroncsként értékelték.

 

Az Auto Bild allrad magazin megítélése alapján a Goodyear ultra nagy teljesítményű abroncsa a legjobb. A tesztek során végig magas pontszámot elérő abroncsot rendkívül kiegyensúlyozott közúti abroncsként értékelték.

 

  • A Goodyear lendületesen kezdi a nyáriabroncs-szezont: legújabb ultra nagy teljesítményű abroncsa első helyezést és „példás" minősítést nyert el a vezető német magazin, az Auto Bild allrad tesztjén.
  • Az Eagle F1 Asymmetric 3 abroncs száraz és nedves útfelületen egyaránt kitűnő teljesítményt nyújtott; a magazin szerint kiegyensúlyozott közúti abroncs, továbbá rendkívüli teljesítménnyel rendelkezik a vízen felúszással szemben.

 

Ami a száraz útfelületen való fékezést illeti, az abroncs második helyezést ért el (kezdősebesség: 100 km/h, féktávolság: 34,8 m) és szintén második helyen végzett a nedves útfelületen való fékezés tekintetében (kezdősebesség: 100 km/h, féktávolság: 47,7 m).

Az abroncs jól teljesített a vízen felúszással szemben is; „kiváló teljesítmény nedves útfelületen" minősítéssel végzett a második helyen egyenes útszakaszon és kanyarban is. Kavicsos úton, vízen felúszással szembeni teljesítmény tekintetében az Eagle F1 Asymmetric 3 harmadik helyen végzett.

 

Erőteljes tapadás

Az eredmények az abroncs főbb jellemzőinek és előnyeinek szempontjából irányadóak. Az Active Braking technológiának köszönhetően nagyobb az érintkezési felület és fokozottabb a tapadás fékezéskor, ez pedig rövidebb  féktávolságot tesz lehetővé. Ezenfelül az új Grip Booster keverék és a tapadásjavító gyanta biztosítja az erőteljes tapadást, így a rövidebb  fékutat és jobb kezelhetőséget. Az új megerősített abroncsszerkezetnek köszönhetően az abroncs erősebb és könnyebb, így jobb a kanyarodási teljesítmény, a kopás és az üzemanyag-hatékonyság.

 

www.goodyear.eu

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük