A Közép- és Kelet-Európában integrált telekommunikációs megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó, iparágvezető szolgáltató, a GTS Central Europe (GTS)  2014. Július 21-én  bejelentette új egységes kommunikációs szolgáltatásának bevezetését, amely a hang alapú, az üzenetküldési és együttműködési szolgáltatások összevonásával könnyíti meg a vállalati felhasználók életét.

 

A Közép- és Kelet-Európában integrált telekommunikációs megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó, iparágvezető szolgáltató, a GTS Central Europe (GTS)  2014. Július 21-én  bejelentette új egységes kommunikációs szolgáltatásának bevezetését, amely a hang alapú, az üzenetküldési és együttműködési szolgáltatások összevonásával könnyíti meg a vállalati felhasználók életét.

 

A GTS egységes kommunikációs (Unified Communications, UC) kínálata egyetlen platformba integrálja a különféle kommunikációs és együttműködési eszközöket melynek segítségével a vállalati ügyfelek úgy növelhetik üzleti hatékonyságukat és produktivitásukat, hogy közben általános költségeik csökkennek. Az alkalmazás minden, a főbb operációs rendszerek alatt futó laptopon, okostelefonon, és táblagépen elérhető.. Az egységes kezelőfelületnek köszönhetően a munkavállalók a fizikai tartózkodási helyüktől függetlenül, valós időben használhatják a hang alapú és üzenetküldési, illetve videokonferencia- és asztalmegosztási eszközöket.

 

Az informatikai igazgatók mindig olyan új technológiai megoldásokat keresnek, amelyek segítenek a költségek csökkentésében, az erőforrások konszolidálásában és a vállalati architektúra egyszerűsítésében. Ezzel párhuzamosan a vállalatok egyre több munkavállalót mobilizálnak, akiknek így könnyebben integrálható alkalmazásokra van szükségük a hatékony munkavégzéshez függetlenül attól, hogy milyen eszközt használnak.. Az egyedi árképzési modell soha nem látott mértékű rugalmasságot és költség-ellenőrzési hatékonyságot biztosít. A platform legfőbb funkciói és szolgáltatásai, a teljesség igénye nélkül: integrált IP-telefonok, üzenetküldési és jelenléti funkció, könnyen használható alkalmazások laptopos és mobiltelefonos kommunikátorokra, click2dial (egykattintásos tárcsázás) funkció Outlook-integrációval, asztalmegosztás és audiokonferencia.

 

„Továbbra is örömünkre szolgál a vállalati ügyfelek igényeinek és kívánalmainak teljesítése, ennek szellemében pedig olyan szolgáltatást kínálunk, amelyen egyetlen platformban egyesíti a különféle kommunikációs módszereket" – nyilatkozta Sunny Kumar, a GTS vállalat marketing és üzletfejlesztési alelnöke. „Egységes kommunikációs szolgáltatásunk nemcsak a produktivitás és az alkalmazottak tapasztalatainak javítása terén számít úttörőnek, de egyúttal hatékonyabb költség-ellenőrzést is biztosít, és segít kiiktatni a más rendszerekre jellemző jelentős tőkebefektetési igényeket."

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük