A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
2 perc olvasásA Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és média ügynökségek kiválasztására kiírt tenderét a lefolytatott többlépcsős, nyílt eljárás eredményeként a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte. A vállalatcsoport a kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák online hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.
A Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és média ügynökségek kiválasztására kiírt tenderét a lefolytatott többlépcsős, nyílt eljárás eredményeként a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte. A vállalatcsoport a kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák online hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.
A Magyar Telekom 2007. szeptember 18-án meghirdetett nyílt tenderének célja olyan ügynökségek kiválasztása volt, amelyek hatékonyan tudják támogatni a Csoport márkáinak marketingkommunikációját online kreatív, online média és online kommunikációs stratégiai területeken. A többlépcsős tender – amelyre összesen 14 ügynökség jelentkezett – lebonyolítása előminősítéses eljárás keretében, 4 fordulóban zajlott. A pályázat kidolgozására felkért ügynökségek két kategóriában kapták a feladatokat: stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában.
A szakmai és kereskedelmi, valamint az összefoglaló értékelés alapján kialakult sorrendnek megfelelően a Magyar Telekom bíráló bizottsága az alábbi ügynökségeket hirdette ki győztesnek az online marketingkommunikációs tender eredményeként:
1.kategória (kreatív tervezés + kommunikációs stratégia): Grey Worldwide Hungary Kft., Kirowski Zrt.
II. kategória (médiatervezés és -vásárlás + kommunikációs stratégia): Kirowski Zrt.
A Magyar Telekom Csoport a nyertes ügynökségeken keresztül végzi a „T" márkák (T-Mobile, T-Com, T-Online, T-Systems és T-Kábel) 2008. évi online marketingkommunikációs feladatait.