A Performedia a PR hatását az értékesítés növekményéhez vagy más mérhető eredményekhez viszonyítja
A Pleon egyedülálló Performedia elnevezésű új PR-hatékonyságmérési módszere Magellán-díjat nyert az Egyesült Államokban. Az elismerést amerikai PR-kommunikációs szakemberek ítélik oda minden évben. A Performedia az LACP nevű szervezet (League of American Communications Professionals) megmérettetésén Platina-díjat kapott, és elnyerte a „Legjobb újdonság" (Best Debut) kategóriától független elismerését is.
A Pleon egyedülálló Performedia elnevezésű új PR-hatékonyságmérési módszere Magellán-díjat nyert az Egyesült Államokban. Az elismerést amerikai PR-kommunikációs szakemberek ítélik oda minden évben. A Performedia az LACP nevű szervezet (League of American Communications Professionals) megmérettetésén Platina-díjat kapott, és elnyerte a „Legjobb újdonság" (Best Debut) kategóriától független elismerését is.
A Pleon Performedia lényege, hogy a sajtómunka hatását az értékesítés növekedésén vagy más előre meghatározott, jól kvantifikálható vállalati célok teljesülésén méri, statisztikai módszerek segítéségével. A módszert a Pleon az ugyancsak az Omnicom-csoporthoz tartozó BrandScience-szel együttműködve dolgozta ki.
A Pleon új fejlesztését az amerikai szakemberek a „Különleges teljesítmények" kategóriában is díjazták. Figyelemreméltó, hogy ebben a csoportban a Pleon volt az egyetlen díjazott európai PR-cég.
Az LACP-t 2001-ben alapították azzal a céllal, hogy fórumot biztosítson a PR-szakma képviselői számára valamint hogy megkönnyítse a szakmai tapasztalatcserét a PR-ügynökségek között. A Magellán-díjakkal az ügynökségek által kidolgozott kampányokat díjazzák, a megmérettetésre nyolc országból négyszáz pályázatot nyújtottak be.
A legnagyobb európai PR-ügynökségi hálózat, a Pleon Magyarországon is jelen van. A Pleon Live PR legjelentősebb ügyfelei a British Airways, a Magyar Cukor Zrt., a TNT Express, a Tetra Pak, az Imation, a Charles Vögele, a Lukoil és az OMV Gas.