A T-Home és a T-Mobile őrzik pozíciójukat a Superbrandek között
Idén hatodik alkalommal adott iránytűt a vásárlóknak a minőség vonatkozásában a 16 tagú szakmai zsűri, amikor kiosztotta a Superbrands 2010 díjakat.
Idén hatodik alkalommal adott iránytűt a vásárlóknak a minőség vonatkozásában a 16 tagú szakmai zsűri, amikor kiosztotta a Superbrands 2010 díjakat.
Az elismert, független szakértők ítélete olyan védjegyet, garanciát jelent, amelynek hitelessége felülmúlja a klasszikus reklámét. A GfK Hungária Piackutató Intézet korábbi átfogó fogyasztói kutatásainak eredményei azt mutatják, hogy a hazai Superbrandek a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára. Ebben az évben először a magyar márkák külön kategóriában is megmérettetnek.
A Magyar Telekom lakossági márkái, a T-Home és a T-Mobile az előző évekhez hasonlóan az idén is megkapták az elismerő Superbrands minősítést.
A Superbrands programot közel másfél évtizeddel ezelőtt Nagy-Britanniában marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakemberek köre indította útjára. Céljuk kettős volt. A kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a feltörekvő piaci szereplők számára. Az ötletet jól minősíti, hogy ma már 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést a Superbrands fogalom.