A Tűzróka itthon már 40 %-on…
Az Adverticum elkészítette az idei évi második nagy felmérését a felhasználók alapvető szoftverhasználatáról. A kutatás az Adverticum AdServer hirdetéskiszolgáló segítségével történt. A több mint három millió hazai felhasználónál a reklámmegjelenések segítségével mért adatokból többek között az is kiderül, hogy mára a Firefox böngészőt használók száma majdnem eléri a 40%-ot, miközben a felhasználók 99 százaléka a Microsoft valamelyik operációs rendszerét használja.
Az Adverticum elkészítette az idei évi második nagy felmérését a felhasználók alapvető szoftverhasználatáról. A kutatás az Adverticum AdServer hirdetéskiszolgáló segítségével történt. A több mint három millió hazai felhasználónál a reklámmegjelenések segítségével mért adatokból többek között az is kiderül, hogy mára a Firefox böngészőt használók száma majdnem eléri a 40%-ot, miközben a felhasználók 99 százaléka a Microsoft valamelyik operációs rendszerét használja.
A csatolt táblázatban amely a http://www.adverticum.com/article/1058 oldalon is elérhető olvashatóak az áprilisi és a júniusi mérések pontos adatait (a júniusi mérés a Firefox 3.0 hivatalos megjelenése előtt zárult).
A mérést mostantól kezdve minden hónapban elvégzi az Adverticum, így folyamatos képet kaphatunk majd a hazai felhasználók szoftverhasználatának a változásairól